Xanland Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hallo Allemaal, Ik ben nu bij de missies van OG Loc (madd dogs etc), maar hoe kan ik het beste aan wapens, health en armor komen? Want ik kan niets vinden. Groet, Xanland. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Met behulp van >>>deze<<< kaart kun je alle vindplaatsen van wapens health en armor vinden, succes. Reageren
dynastus Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) je kan een silenced pistol vinden in het conference center vinden on the back steps of conference center ik heb dit uit de official stratagy guide van sa maar schiet alleen van heel dichtbij om hem direct te doden ben te laat. Bewerkt: 20 januari 2008 door dynastus Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hallo Allemaal,Ik ben nu bij de missies van OG Loc (madd dogs etc), maar hoe kan ik het beste aan wapens, health en armor komen? Want ik kan niets vinden. Groet, Xanland. je kan je eigen gang leden of die van een andere gang doden en dan de wapens pakken Reageren
Malt3se Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Hallo Allemaal,Ik ben nu bij de missies van OG Loc (madd dogs etc), maar hoe kan ik het beste aan wapens, health en armor komen? Want ik kan niets vinden. Groet, Xanland. je kan je eigen gang leden of die van een andere gang doden en dan de wapens pakken Er is ook iets als een "Ammunation" Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Er is ook iets als een "Ammunation" Heej, Ammu-nation word pas beschikbaar na de missie Doberman. Overigens zou ik nu de kaart van DankaanHenk gebruiken en later bij de ammu-nation wapens kopen. MvG, GTA-fan2 Reageren
don14haas1 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 doe voor 1 keer de wapen cheat de 2 die is het beste zoveel keer dat je veel kogels heb of doe dan ook nog de code bij dat je oneinbdeg kogels heb Wapenset 2 Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher de code =PROFESSIONALSKIT deze is ook goed omdat je gaat schieten Nooit meer een wanted level. Gebruik deze cheat niet als je al een wanted level hebt. Doe je dit wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd een Wanted level. AEZAKMI heb je wel een wanted en je wilt hem weg brengen. TURN DOWN THE HEAT Oneindig munitie FULL CLIP oneindig leven baguvix werkt allemaal heb zelf getest alle sje er nog niet uit kom post dan of het niet werkt zoek ik wel veder kijk voor cheats op www.cheatplanet.com of http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 of neem die noobmode die heb ik gebruikt kan je diownloaden hier in di gta forum ik stuur wel link de gta noobmode http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=66 en alles je ook de noob mode gebruikt ik heb een niewe spel gemaakt heb all een begin gemaakt hier kun je downloaden GTASAsf3.b Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 wat je ook kund doen is overnieuw beginnen. want je bent nog helemaal niet zo ver. en dan bij het filmpje van die agenten dat ze je arrasteren. daar een jetpack intypen als code je zal dood gaan doe dit als ze stil staan op het spoor. als je meer wilt lezen kijk dan »»»Bezoek mijn website ps het is een bug of een glitch sory maar als je hem hebt uitgeprobeerd kun je in alle winkels en op alle eilanden. maar je kunt dan dus ook in de emmu nation veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.