Fabelous_P Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Verwacht maar een weekje. Zijn veel mensen op andere foras waar het nu nog maar een weekje duurt. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Volgens mij zijn de stoppen in de meterkast gesprongen. Als dit het geval was zullen ze waarschijnlijk weer springen als je de xbox360 terug krijgt. Weet je nog wat je vader had gedaan toen stroom was uitgevallen? Het kan natuurlijk ook dat jouw xbox kortsluiting maakte ofzo, maar ik zou toch eens controleren of er niet te veel aparaten op stop zijn aangesloten. Reageren
Jantje III Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik had ook pas dat mijn Xbox 360 de Cd's molde ze zeiden dat ik hem binnen 3 weken weer kreeg ik kreeg hem rond eind 1e week tot begin 2e week.Oja Microsoft regelt met het vervoersbedrijf "DHL" dat ze ze hem komen ophalen dus jij hoeft niet naar het postkantoor. En ik kreeg nog als schadevergoeding zeg maar 1 maand gratis xbox live en een kennis van mijn vriend had de 'Red Ring' en hij kreeg 1 jaar gratis xbox live. Ik hoop dat jij dat ook kreeg en oja hij zei (ik weet niet of ze dat bij jou hebben gezegt) dat je het in een neutrale doos moet doen ( dus gewoon een bruine kartonnen doos) dus niet in de xbox doos, want anders konden de mensen van de post ofzo misschien stelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.