studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Welke spellen hebben jullie al uitgespeeld? Ik: Indiana jones, 2 spellen van james bond, gta: san andreas en liberty city, scarface, driver parallel lines, rollercoaster tycoon 3 en 2 uitbreidingspakkets, assassins creed, call of duty 2 en 4, 5 spellen van medal of honor, destroy all humans,... Reageren
philip14 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Wat bedoel je precies met uitspelen? Alle missie enz hebben gedaan of ook nog alle unlockables hebben gedaan? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Alle missies uitspelen. Reageren
philip14 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Alle missies uitspelen. Oke, maar dat zijn er nog wel wat bij mij Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Op een één of andere manier speel ik bijna nooit mijn Games uit en stop ik met het verhaal halverwege omdat er dan een andere game in de picture komt voor mij, mijn games die ik dan uitgespeeld heb zijn dan ook maar: Virtua Tennis 3(PS3), Call of Duty 2(PC), Call of Duty 4(PS3), GTA: Vice City(PC) en Call of Duty: Roads To Victory(PSP). En dan te bedenken dat ik heel veel PC games heb, 11 PS3 games en 14 PSP games. Edit: @hieronder: Nee, ik ben nooit verder gekomen als San Fierro , Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Virtua Tennis 3(PS3), Call of Duty 2(PC), Call of Duty 4(PS3), GTA: Vice City(PC) en Call of Duty: Roads To Victory(PSP). Je hebt san andreas toch zeker wel uitgespeeld? staat niet in lijst. Ik zelf speel bijna nooit games helemaal uit. Stop meestal gewoon middenin verhaal lijn. En bij spellen als skate, racegames ga ik alleen maar arcade mode spelen en niet missies. Die ik wel heb uitgespeeld: GTA: 3, vice city, san andreas, LCS, VCS dat was het zon beetje^^ Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik probeer games altijd wel uit te spelen, maar soms kom ik gewoon niet verder, of begin ik aan een andere game. Ik heb redelijk wat van mijn games uitgespeeld, maar zeker niet allemaal. Reageren
thug Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) even denken: wario land3 alle tony hawks behalve th prouving ground nfs:underground2 nfs:carbon resistance:fall of man normal mode nu hou ik mij bezig met online play klonoa op game boy advance skate gta:liberty city stories medal of honor:heroes cod4 gtaIV en nog een paar denk ik Bewerkt: 21 juli 2008 door thug Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Gta Vice city, Gta San A en Gta Liberty City Stories, verder gaat het bij mij niet Reageren
K.O. Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ik weet zeker dat ik er een hele hoop vergeet, maar vooruit dan maar: Command & Conquer: Generals Command & Conquer 3: Tiberium Wars Worms Armageddon Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Motorcross Madness Harry Potter 1 Harry Potter 3 Harry Potter 4 Harry Potter 5 Serious Sam 2 Age of Empires 2 Age of Mythology Warcraft III Warcraft III - The Frozen Throne Starcraft SSX On Tour Een hoop simpele kleinere spelletjes die ik al jaren niet meer speel, zoals Jazz Jackrabiit 2, Redcat of LegoEiland Dungeon Siege II Sam & Max Season One Bewerkt: 3 maart 2008 door K.O. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Mijn spellen die ik heb uitgespeeld: GTA SAGTA VCGTA LCSGTA VCSBurnout DominatorSsx3Ssx On TourNFS Underground Bewerkt: 5 maart 2008 door $big$smoke$ Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Gta 3 Gta Vice City Gta San Andreas Gta Liberty City Stories Gta Vice City Stories NFS underground 1 NFS Underground 2 NFS Most Wanted NFS Carbon Hitman Contract's Hitman Blood Money Beyond Good&Evil Pro Evolution Soccer 6 Fifa 2006 Fifa 2007 The Punisher CSI:Miami CSI:Murder Investigation Max Payne The Fall of Max Payne Allemaal 100% Complete Reageren
moechy Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) GTA SA (ps2) pc nog niet volledig Age of empires I en II Caesar III Caesar IV Rollercoaster tycoon 1,2,3 (+ uitbreidingen) Cossacks I en II Lord of the rings bfme I en II Vakantie racer Dirt en nog een paar op de ps2 waar ik de naam niet meer van weet Bewerkt: 4 maart 2008 door moechy Reageren
js007 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Welke spellen hebben jullie al uitgespeeld?Ik: Indiana jones, 2 spellen van james bond, gta: san andreas en liberty city, scarface, driver parallel lines, rollercoaster tycoon 3 en 2 uitbreidingspakkets, assassins creed, call of duty 2 en 4, 5 spellen van medal of honor, destroy all humans,... ik heb er al veel uitgespeelt al de gta' s , al de spelletjes van bond , scarface op psp ( ben nu bezig op de pc) , godfatger psp , simpsonsgame psp , een paar cal of duty : ik heb er nog een paar uitgespeelt maar ik ken de naam niet meer Reageren
Biocount Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ik game al 18 jaar dus het is niet heel errig réeel om een lijst temaken voor mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.