JasonStatham Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ik game al 18 jaar dus het is niet heel errig réeel om een lijst temaken voor mij Dan kun je beter ook niet posten. Mijn lijst: GTA SAGTA IIIGTA VCGTA LCSGTA VCSGTA advanceScarfaceGodfatherTrue Crime: NYC en LAAlle driversRachtet and Clank 3Jak 3 en Jak XSplinter Cell Splinter Cell Pandora TomorowHitman: ContractsHitman: Blood Money Zijn er nog wel meer, maar die kan ik niet zo 1,2,3 bedenken. GTA-fan2 Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik speel misschien 10 procent van mijn games uit en 0% heb ik 100% uitgespeeld Heeft veel redenen: 1. Ik vind het 'te moeilijk' en heb geen zin om uren te proberen (Vooral bij Race- en Skategames) 2. Ik word het spel halfverwegen beu (gebeurd het vaakst) 3. Ik weet gewoon van seconde 1 dat mijn 60 euro weggegooit geld was Sommige spelen speel ik alsnog uit omdat ik mij doodverveel (bv door ziekte) Spelen die ik uitgespeld heb (dus missies): RFOM, COD4, R&Cf:TOD, AC en das eigenlijk alles Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Pff welke games zou ik al allemaal hebben uitgespeeld? Ik zal posten wat ik nog weet: - GTA: Vice City - GTA San Andreas - GTA Liberty City Stories (3X ) - GTA Vice City Stories (3X ) - Call of Duty 4: Modern Warfare - ... Als ik het zou even bekijk heb ik wel veel games gespeeld, maar heel veel in de helft gestopt. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Oke komen ze: Alle GTA's (vanaf 3) COD 2&4 Age of kings Age of Empires 3 + The war chiefs Need for speed underground+underground 2 Alle Harry Potters. Stronghold Crusader A2 Racer Goes USA (laaaannnggg geleden ) en nog wel meer maar daar kom ik nu even niet op Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Simcity, San Andreas, Unreal Tournament alle Call Of Duty's , Rollercoaster Tycoon, Midnight Club, Need For Speed Carbon en Need For Speed Underground 2 Bewerkt: 24 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) Ik speel vaak spellen uit, als ik een spel uit heb dan begin ik weer op een nieuw spel te spelen en uitspelen. Ik vindt dat als je game speelt dat je het ook probeert om uit te spelen. Ik heb al vele games uitgespeeld, hier even een paar. Vooral The Godfather vondt ik leuk om uit spelen, pas uitgespeeld nu probeer ik de Dan of NY te worden. Maar ik heb geen dynamit, dus ik moet het nog kopen. Maar ik heb een klein zusje en die verwijdert soms een savegame, zwaar irratant. Ik heb wel nog andere games uitgespeeld maar die weet ik niet meer... Zo lang geleden. GTA San Andreas GTA Vice City GTA LCS GTA VCS The Godfather Scarface Fifa Street Call of Duty 4 CrackDown Call of Duty 3 Call of Duty 2 Bewerkt: 27 maart 2008 door Rene-GTA Reageren
DJRobin Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Alle gta games, en de rest weet ik al niet meer . Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik heb uitgespeeld: PC Gta III Gta San Andreas Age Of Empires III Tropico Virtua Tennis Emergency 3 Ps 2 The Getaway Black Monday The Godfather True Crime Streets of LA Gta Liberty City Stories Gta Vice City Reageren
Big Playahh Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 pokemon red(de eerste:P) pokemon (blue , gold , crystal , Ruby ,emerald, colloseum ,Pearl) NFS Underground(game boy en game cube) PGR 2 PGR 3 GTA VCS GTA SA Rockstar table tennis (op expert) V-Rally 3 (game boy) Mario Kart DS F1(2000, 2002 en 2006) En nog een paar die ik me niet kan herineren! Reageren
Jozz Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Gta: 1 londen en 2 Gta: Vice City Gta: San Andreas Nfs Underground 1, 2 Nfs Most Wanted Assasins Creed Saints Row Net als Big Playahh : Alle pokemon spellen op colloseum ,Pearl en diamond na. Freerunning Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 FF denken ojah : Call Of Duty Finest Hour alle GTA op de ps2 Delta Force Black Hawk Down en Black Hawk Down Team Sabre en Scarface T.W.I.Y. dat was het zo,n beetje greetz : G.F.S. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Mijn lijst: GTA SA GTA VC GTA III Command and Conquer 3: Kanes Edition Command and Conquer Generals (+Zero Hour) Medal of Honor: Airborne The Warriors Niet erg veel, maar het zijn er toph een paar. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 hmmm Call of Duty(PC) Call of Duty 2(PC en 360) Call of Duty 3(xbox 1) Call of Duty 4(360) The Godfather (??) Half life Episode 1(PS3) Half life Episode 2(PC) Portal(PC) James bond everything or nothing(PS2) James bond from russia with luv(Xbox 1) Saints Row(360 duh) Hitman Blood Money(PS2) Army of Two(PS3) Soldier of Fortune Payback(PS3) Halo 3 (360 duh) Halo 1 (PC) Battlefield Modern Combat(PS2) Hitman Codename 47(PC) meer weet ik niet meer! Reageren
moechy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 En assassins creed mag er ook weer eens bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.