Robin B Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Call of duty 2: big red one heb ik uitgespeeld.. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Bully (PS2) en de rest maar voor de helft uitgespeeld. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 GTA: VC Driv3r Need For Speed Carbon: Own The City Reageren
danielb Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 voor mijn enorme gameservaring (verslaving ) ga ik geen lijstje neerpleuren. het zijn er gewoon echt teveel. Reageren
Rebellion Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Timesplitters 2, Timesplitters 3: Future Perfect, Gears of War, Assassin's Creed, Call of Duty 4, Guild Wars (4delen), Halo, Spider-man: the Movie, Saints Row, Mario Kart DS, New Super Mario Bros en nu bezig met GTA IV. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 pokemon red(de eerste:P)pokemon (blue , gold , crystal , Ruby ,emerald, colloseum ,Pearl) NFS Underground(game boy en game cube) PGR 2 PGR 3 GTA VCS GTA SA Rockstar table tennis (op expert) V-Rally 3 (game boy) Mario Kart DS F1(2000, 2002 en 2006) En nog een paar die ik me niet kan herineren! en vorige week bully scholarschip edition (360) Reageren
FerryN Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) pokemon red(de eerste:P)pokemon (blue , gold , crystal , Ruby ,emerald, colloseum ,Pearl) NFS Underground(game boy en game cube) PGR 2 PGR 3 GTA VCS GTA SA Rockstar table tennis (op expert) V-Rally 3 (game boy) Mario Kart DS F1(2000, 2002 en 2006) En nog een paar die ik me niet kan herineren! Iedereen zegt dat ze Pokemon hebben uitgespeeld, maar de meeste hebben alleen alle badges, dat is niet alles af he. Als je alle pokemons hebt gevangen, en alles, dan heb je het pas uitgespeeld. Mijn lijst: GTA VC, GTA SA, Jacked, NFS Underground, NFS Underground 2, NFS Most Wanted, Halo, Halo 2, Project Gotham Racing 2, Pokemon Goud, alle badges en alle pokemons, incl. Celebi, en ongeveer 15 pokemons op lvl. 100. Pokemon Zilver+Geel, alleen badges, maar als ik pokemons ga traden heb ik deze twee ook totaal uitgespeeld. Nog wat spellen waarvan ik hun naam niet meer weet. Later, Edit, de belangrijkste spel vergeten, GTA IV natuurlijk! Bewerkt: 27 juni 2008 door FerryN Reageren
Indycar series Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Mijn lijstje van uitgespeelde spellen: Ps2 Theme park worldTony Hawk´s Underground 2 (wel meer maar titels weet ik niet'Formule 1 2004, 2005 en 2006 (hard)Road Trip AdventureWRC II Extreme (hard)Gta III, VC, LCS PSP Need For Speed Carbon Own the cityFormule 1 2006GTA LCS , VCS PC GTA III, VC, SA, IRoller Coaster Tycoon I en IIIndycar series(Hard)Spiderman Ik zal hem up to date houden. Reageren
.Mic Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Ik ook niet veel, dit zover ik me herriner: Skate (ps3) Medal Of Honor 1 + 2 (psx) Tony Hawk's American Wasteland (ps2) TH's Project 8 (ps2) THPS 3 (psx) TH's Proving Ground (ps2) Hitman: Blood Money (PS2) Black (PS2) Spiderman (PSX) hmm het zijn er nog meer dan ik dacht, en misschien ben ik er nog een paar vergeten ook. Nee, nog nooit een GTA spel uitgespeeld EDIT: oohjaa die pokemon spellen, das lang geleden.. Pokemon rood, denk ik en zilver. (gbc) Bewerkt: 21 juli 2008 door .Mic Reageren
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 veel spellen niet meestal doe ik alleen de storyline Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Heel veel ik noem er een paar op. GTA SA GTA VC GTA III GTA VCS GTA LCS CoD4 GTA IV Call of Duty 2 Crackdown Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 GTA San Andreas, call of duty 2, Call of duty 4, Mario Kart, Mario Bross, Super Mario 64, etc etc ._. zijn er zoveel Reageren
Vegeta Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) veel spellen nietmeestal doe ik alleen de storyline Jah daar gaat het om in deze topic alle missies uitspelen dus de storyline ! Mijn lijstje : GTA SA , GTA IV , Dragonball z shin budokai 1 en ook de 2e deel. Max payne 2 en sonic heroes Bewerkt: 31 juli 2008 door cesar Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Alleen zonder cheats: Gta sa Gta vc Half life 2 Half life 2 episode one Half life 2 episode two Half life 2 lost coast Portal Grim Fandango Fahrenheit Swat4 Swat4: TSS You have to burn the rope DeusEx Flatout2 Need for speed Underground Need for speed Underground 2 Need for speed Carbon Unreal Tournament 2004 Unreal II Tomb Raider: Legend Carmageddon TDR 2000 Worms 3D Serious Sam 2 Alleen met cheats: gta III Carmageddon 2 ========================================== Co-op Half Life 1. Dmv een mod waar ik de naam van ben vergeten (Aantal dingen zijn veranderd in die mod, dus weet niet of deze telt) Gears of War Serious Sam 2 Edit Ik hoop dat de lijst nu compleet is, er schiet me telkens weer een te binnen. Bewerkt: 4 augustus 2008 door ZUMZUM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 GTA: San Andreas(PS2), GTA: Vice City Stories(PS2), de andere GTA's die op de PS2 verschenen hebben heb ik, maar kvind ze maar slap, kwissel vlug van game af... Dan nog: Pirates of The Caribbean: The Legand of Jack Sparrow(PS2), Pokemon Sapphire/Ruby/Emerald (GBA). De wraak van de smurfen. (GBA) OO7:Nightfire.(GBA) Lucky luke WANTED!. (GBA) Need For Speed: Underground. (GBA) Dan nog talloze GBA-games... En 5 DS-games MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.