reggie12 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 (bewerkt) Wie heeft die reclame van die man met die postduif??? Die is echt geinig, vooral als die duif tegen die raam knalt :lol: . Bewerkt: 5 februari 2005 door reggie12 Reageren
TubS Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 die is idd zwaar grappig en iedereen heeft er commentaar op dat ze duif tegen de raam gooien, maar denk is na zoiets doe je toch niet, denk je dat ie echt is, de dieren bescherming maakt er weer een probleem van Reageren
reggie12 Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Maar weet je ook waar je het kan vinden??? Wat was de naam ervan misschien vind ik het wel op google? :music: Reageren
TubS Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 keer opnemen als ik m zie Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Je hebt ook die reclame van een ufo. (hebben ze uit een oude, maar goeie film.) dan maken ze die geluidjes om contact te krijgen. Maar dan worden ze opgeblazen door die ufo. Die vond ik leuk. Is van het zelfde bedrijf als die met die postduif. En je hebt nog een nieuwe van hun, ben alleen vergeten hoe die gaat... Nou ja, het zijn wel leuke reclame's inderdaad. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 maar die van de 2 oma's is nog steed de bom echt hoe ze die oudjes zover gekregen hebben is mij een raadsel :lol: Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 maar die van de 2 oma's is nog steed de bom echt hoe ze die oudjes zover gekregen hebben is mij een raadsel :lol: Dat ze gaan lopen vloeken, en dat ze als jongeren gaan praten enzo? Van Douwe Egberts koffie? Want die was ook leuk ja. :lol: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Als je de duif wegziet vliegen, veranderd de camera... Op dat moment gebruiken ze een duif die al dood was... Dus echt zielig?? Mwoah... Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Ik heb gisteren op het nieuws gehoord dat die duif in die kooi echt is, en die duif die tegen het raam word gegooid, dat is een animatie duif. Reageren
Don Falcone Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 oh nog nooi gezien :o van welk bedrijf is het dan? dan kan ik het ff opzoeken.... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Ik heb gisteren op het nieuws gehoord dat die duif in die kooi echt is, en die duif die tegen het raam word gegooid, dat is een animatie duif. klopt, op last van de dierenbescherming, maar toch lijkt het op een echte vogel=duif mooi gedaan Reageren
Don Falcone Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) ik heb hem: ik weet niet hoe ik hem moet posten maar ff teste: test nu doet ie het wel, hij is wel tering grappig :lol: , ik snap niet waar die dierenbescherming zo'n zorgen over maken als het toch geanimeerd is <_< Bewerkt: 21 januari 2005 door Don Falcone Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 WHAHAHAHA echt TE droog gewoon :lolsign: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 ik zag deze week op RTL Boulevaar en reclame die niet uitgezonden mag worden omdat hij te erg zou zijn maar ik vond hem hilarisch de reclame was van een automerk(weet niet meer welke doet er ook niet toe) daar reed een terrorist in een nieuwe auto en blies zich zelf op maar de auto ontplofte niet Qlou: De auto is te sterk voor teroristen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.