WackoX Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hallo, ik heb dit script: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=13235.0 Het heet P.E.N. LV Mij probleem: Ik ga naar mijn server (waar die gamemode dus draait) Ik kies een skin uit, doe /regnick (pass) en ik loop naar een auto.. Ik druk op ENTER maar er gebeurt niks?! Ik heb het bij zowat elke auto in Las Venturas geprobeert maar ze zijn allemaal locked ofzo? ik druk gewoon op ''enter'' maar mij popetje blijf gewoon staan alsof ik niet op ''enter'' heb gedruk Weet iemand het probleem? Reageren
Sandra Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Als ik zo vlug door dat script heen kijk, lijkt het alsof de speler eerst een rijbewijs 'license' moet hebben voordat je in een auto kan. Reageren
WackoX Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Maar waar kan ik dat dat uitschakelen denk je? Reageren
Hannovd Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik heb net als Sandra even snel in het script gekeken, en de eerste oplossing die ik zag (en toch het script in tact te houden) is dit doen: zoek naar: gettime(ghour, gminute, gsecond); FixHour(ghour); ghour = shifthour; if(!realtime) Als je daar nou eens dit van maakt: gettime(ghour, gminute, gsecond); FixHour(ghour); ghour = shifthour; //Unlock all cars =D for(new h = 0; h < MAX_VEHICLES; h++) { UnLockCar(h); } if(!realtime) Dit kleine add'on'tje unlockt alle voertuigen in je script, let wel dat ik dit NIET getest hebt, en nooit eerder met het PEN:LS script hebt gewerkt dus ook niet of de locks hierna opnieuw worden geschreven, mocht dit het geval zijn kun je een timer maken die om de zoveeltijd alle voertuigen unlockt, of het hele lock systeem eruit gooien, maar dan heb je kans dat het script niet in takt blijft en een hoop mooie functies verloren gaan.. Succes Reageren
WackoX Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Bedankt Hannovd, maar het werkt niet. Ik heb het zelf al opgelost, het zat ergens in ''teamcarlock'' ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.