poep5691 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hoe goed is American Army(online fps) volgens velen een van de best mmofps samen met counterstrike. maar wat vinden jullie ervan(ik heb het nog niet gespeeld) en is het waard om te downloaden(het is gratis en CS niet). zeg aub je mening, en als je niet weet wat het is lees en bekijk dit ff informatie: AA informatie en een wille keurige video: GEEF JE MENING: OF , MISSCHIEN IS DIT EEN KANS OM EEN GRATIS EN ECHTE FPS TE SPELEN Reageren
Svenie Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ik vind dat je America's Army niet kunt vergelijken met Counter-Strike Source. Uiteraard is America's Army gratis, maar dat gaat ten koste van de gameplay. Terwijl AA vooral militair gericht is, dus meer in groep, is volgens mij CSS de betere shooter van de twee. In AA heb je wel een singeplayer, die je de basisprincipes van het spel leert. Deze zijn erg leuk, en het is eens wat anders dan steeds maar Multiplayer. Ik zou dus zeggen waarom download je hem niet? Je hebt niets te verliezen, en het is geheel gratis. Bewerkt: 20 januari 2008 door Svenie Reageren
poep5691 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ik vind dat je America's Army niet kunt vergelijken met Counter-Strike Source. Uiteraard is America's Army gratis, maar dat gaat ten koste van de gameplay. Terwijl AA vooral militair gericht is, dus meer in groep, is volgens mij CSS de betere shooter van de twee. In AA heb je wel een singeplayer, die je de basisprincipes van het spel leert. Deze zijn erg leuk, en het is eens wat anders dan steeds maar Multiplayer. Ik zou dus zeggen waarom download je hem niet? Je hebt niets te verliezen, en het is geheel gratis. ik ben al bezig. Heb al veel mmofps accounts op mijn geweten waarvan de meeste stom zijn. Ik zie wel of het een geniale game is of niet. En thx voor je mening Bewerkt: 20 januari 2008 door poep5691 Reageren
Wesley Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Amerca's Army is opzich een best mooi en realistisch spel, ik weet dat het zelf door het Amerikaanse leger is gemaakt. Dit is natuurlijk een perfecte truck om te laten zien hoe het in het leger gaat bij de Amerikanen. In het begin toen ik het ooit eens downloadde, toen snapte ik er totaal helemaal niks van. Ik kon geen eens iemand dood schieten, alle opties werkten totaal anders, dan dat ik gewent was, aangezien ik een grote Battlefield 2 gamer ben, samen met een andere member hier op GTAForum. Maarja, op dit moment speel ik geen AA meer, ik speel alleen Battlefield 2. Battlefield 2 FTW Reageren
poep5691 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Amerca's Army is opzich een best mooi en realistisch spel, ik weet dat het zelf door het Amerikaanse leger is gemaakt.Dit is natuurlijk een perfecte truck om te laten zien hoe het in het leger gaat bij de Amerikanen. In het begin toen ik het ooit eens downloadde, toen snapte ik er totaal helemaal niks van. Ik kon geen eens iemand dood schieten, alle opties werkten totaal anders, dan dat ik gewent was, aangezien ik een grote Battlefield 2 gamer ben, samen met een andere member hier op GTAForum. Maarja, op dit moment speel ik geen AA meer, ik speel alleen Battlefield 2. Battlefield 2 FTW Ik geef het wel toe: Ik ben een fps gek. ik heb heel veel fps gespeeld van halo tot ghost recon tot medal of honor ik speel het graag, ik zie het als een manier om je uit te leven. gelukkig ben ik geen persoon die dingen nadoet van fps Bewerkt: 20 januari 2008 door poep5691 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.