dutchgod Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb GTA san andreas, en ik kan niet zo goed dingen maken enzo. en ik weet dat er zat mensen zijn die dit wel kunnen. mij vraag is dus of jullie een huis in Los santos aan kunnen passen. jullie zetten dat dan op deze site bij downloads,,sturen mij een berichtje dat je er een heb gemaakt en welke het is. als dank, krijgt degene die het mooiste heb gemaakt een Code om op planetvoetbal 3 dagen lang gratis live voetbal te kijken ter waarde van €4,50. Met vriendelijke groet Dutchgod P.s. Ik hoop dat het niet verboden is wat ik nu doe op dit forum Ow het mag trouwens ook een persoon zijn, of iets anders speciaals
MartyCeha Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Toevallig, dat meen ik echt, ben ik bezig met het savehouse in Mulholland aan te passen zoals het in de beta versie is. Ik wil het wel uploaden, maar die 3 dagen gratis voetbal hoeft voor mij echt niet. Ik doe het voor mijn lol. En dit mag trouwens ook niet, reclame maken, maar ja, ik heb daar niks over te zeggen en ik laat dit aan de mods over. Ik ben nog wel even bezig dus ik denk dat het maandag of dinsdag klaar is.
dutchgod Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Toevallig, dat meen ik echt, ben ik bezig met het savehouse in Mulholland aan te passen zoals het in de beta versie is. Ik wil het wel uploaden, maar die 3 dagen gratis voetbal hoeft voor mij echt niet. Ik doe het voor mijn lol. En dit mag trouwens ook niet, reclame maken, maar ja, ik heb daar niks over te zeggen en ik laat dit aan de mods over.Ik ben nog wel even bezig dus ik denk dat het maandag of dinsdag klaar is. Ow daar ben ik blij mee En mods..alsjeblieft geen ip ban
Mr. Sugo Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik denk niet dat je gelijk een IP ban krijgt voor reclame maar wel een waarschuwing of tijdelijke ban.
Wazuup Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Aub modding request hier aanvragen, en een wat toepasselijkere topic titel verzinnen in het vervolg.
Recommended Posts