xxRolie. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Wat was je van plan er mee te gaan doen dan? xDNou, een van de antwoorden op die vraag staat hier beneden.Driver 2 spelen Exactly, good thinking my friend, here a cookie . Haha okee.. Nou veel succes dan maar! Reageren
1974 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Wat was je van plan er mee te gaan doen dan? xDNou, een van de antwoorden op die vraag staat hier beneden.Driver 2 spelen Exactly, good thinking my friend, here a cookie . Haha okee.. Nou veel succes dan maar! Dank u. Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 erg gzellig allemaal, maar heft weinig met het topic te maken. Reageren
weaponmr Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik heb 5 jaar geleden voor het laatst GTA 1 gespeelt. Ik vond het erg leuk, maar sinds nu ik GTA 3, GTA Vice City en GTA San Andreas heb, is het niet leuk meer. De 3 laatst opgenoemde GTA's zijn namelijk veel leuker. Anders om . Nee, Harrison. GTA 3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas zijn veel leuker, dan GTA 1. Aan 1973, Wie geef je nou gelijk? Harrison. Oké! Het iw jouw mening. Maar Horrison heeft het fout, want GTA 3, Vice City en San Andreas zijn véél leuker, dan GTA 1. Dat weet je ondersgoed. Maarja in zijn tijd was het een van de wreedste games die er waren. Maar nu zijn er betere opvolgers, dus ik zie niet in waarom je nog GTA1 zou spelen.Ik wel, boeiend hoe de nieuwe zijn, de oude waren toch beter (mijn mening dan he). Oké, maar de nieuwe zijn veel beter dan GTA 1. Dat is mijn mening. Dat is best, als er geen meningen waren, dan waren er ook geen boeiende dingen. Lol, ik lees dit forum nu 4 jaar na de laatste post. Reageren
1974 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik heb 5 jaar geleden voor het laatst GTA 1 gespeelt. Ik vond het erg leuk, maar sinds nu ik GTA 3, GTA Vice City en GTA San Andreas heb, is het niet leuk meer. De 3 laatst opgenoemde GTA's zijn namelijk veel leuker. Anders om . Nee, Harrison. GTA 3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas zijn veel leuker, dan GTA 1. Aan 1973, Wie geef je nou gelijk? Harrison. Oké! Het iw jouw mening. Maar Horrison heeft het fout, want GTA 3, Vice City en San Andreas zijn véél leuker, dan GTA 1. Dat weet je ondersgoed. Maarja in zijn tijd was het een van de wreedste games die er waren. Maar nu zijn er betere opvolgers, dus ik zie niet in waarom je nog GTA1 zou spelen.Ik wel, boeiend hoe de nieuwe zijn, de oude waren toch beter (mijn mening dan he). Oké, maar de nieuwe zijn veel beter dan GTA 1. Dat is mijn mening. Dat is best, als er geen meningen waren, dan waren er ook geen boeiende dingen. Lol, ik lees dit forum nu 4 jaar na de laatste post. Ik snap je even niet ? Reageren
harderwijkgta Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2011 Police car glitch helpt Zou je kunnen helpen waar ik het krat met rocket launcher kan vinden in san andreas en vice city. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.