Fuffie Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb zojuist een nieuwe videocamera gekocht de Sony FX1. Wat vinden jullie van het kwaliteit want ik zit er over te twijfelen ? http://babbavideo.com/nl/player/7857/test.html Reageren
Black Force Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ja wat zal ik zeggen, ik vind het wel goed, maar misschien kijk jij er wel heel anders tegenaan als mij. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hey fuffie, Ik vind hem er goed uitzien, maar het hangt er dan ook vanaf wat voor videocamera je zelf in gedachten hebt. Je hebt ze in alle soorten, stijlen, opties en kwaliteit namelijk en dan nog gezwegen over merken. Indien je twijfels over de kwaliteit is het mischien beter te wachten met kopen tot je zeker bent. Iets kopen waarbij je twijfelt kun je beter nooit doen, omdat het als je het gekocht hebt dan tegenslaagt in veel gevallen niet terug kunt inruilen. Ik raad dus aan ofwel eens te vragen in de winkel om hem te mogen testen in de winkel zelf waar de winkelverantwoordelijke eventueel bij is indien ie wantrouwt, of anders naar meer informatie erover te zoeken op het internet. Daar vind je vast nog wel meer over je videocamera Reageren
Fuffie Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Als jullie het zeggen dat het kwaliteit er goed uit ziet dan kan het niet anders,want ik met deze informatie moet ik gebruiken om films te produceren ! Ik betaalde er trouwens boven de €3000 ervoor ! Bedankt FuF. EDIT: In sommige stukjes zag het kwaliteit er wel wat beter uit,als voorbeeld de close-up van het plantje met veel kleuren ! Bewerkt: 20 januari 2008 door fuffie Reageren
thug Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 goeie keus van camera. maar kijk niet altijd naar prijs van cameras ik ken er heel wat van,goedkopere zijn meestal beter kwaliteit is mischien iets minder maar voldoende. en die zijn meestal sterker dan die dure. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ik vind persoonlijk de kwaliteit van het filmpje nergens naar lijken. Het beeld is enorm pixelig en ook een beetje vaag, waarschijnlijk ook doordat het donker is, maar daar zou het niet aan mogen liggen bij een camera van die prijs. Bovendien zijn de opnames veel te schokkerig en de kleuren vind ik er ook niet super uit zien. Misschien ligt het aan de hosting van je filmpjes, maar dat weetik natuurlijk niet. Even als vergelijkings materiaal, dit filmpje is gemaakt met een 0.6 megapixel miniDV camera van JVC, 2de hands gekocht voor 200 euro. Greetz [edit]Ik heb het filmpje toch nog eens grondig bekeken, en zou je misschien een filmpje van iets kunnen maken, waar je hem niet tegen het licht houd, dat zou enorm veel schelen. Nooit recht in de zon filmen of er in de buurt, dan worden de beelden zeer slecht. Bewerkt: 23 januari 2008 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.