Jump to content

Super Nintendo Entertainment System

Recommended Posts

Geplaatst:

Gaat er weer een lichtje branden? Ik dacht het wel he. De SNES was namelijk de beste console in zijn generatie.

Nog steeds heeft de SNES de leukste games vind ik. Denk maar eens aan Donkey Kong, Super Mario Kart, Asterix, Megaman en al die andere oldies. De games van tegenwoordig zijn niet meer origineel vind ik. De FPS games schieten als kolen uit de grond en alleen het thema is wat anders maar verder komt het op hetzelfde neer...

Maar wat was jouw favoriete game? Wat vond jij het leukst om te spelen? Had jij vroeger een SNES? Speel je nog op een SNES? Wie is jou favoriete character? Wat vind jij positieve punten, en eventuele negatieve punten zijn er natuurlijk ook. En wat vonden jullie van de 16 bit geluid van de SNES? Praat hier over alles wat met SNES te maken heeft.

Mijn favorietenlijstje:

- Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble (De absolute TOPPER :tu: )

- Super Mario Kart

- Astérix

- Megaman X

- Sparkster

- Phalanx: The Enforce Fighter A-144 (Probeer dat maar eens uit te spelen ;) )

- Super Mario World

- Yoshi's Safari (Leuker dan Duckhunt)

- F-Zero

- The Pagemaster

- The Mask (Zo lol)

- Lion King

- The Legend of Zelda: A Link to The Past

- EEK! The Cat (Af en toe best moeilijk)

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik kleuter was heb ik dagen niet naar school gekund vanwege Super mario world. Donkey Kong was ook heel erg leuk. Ik was toen nog klein en ik wist niet beter, ik vind dat ding helemaal geweldig. Tegenwoordig vind ik Zelda: A Link to the Past heel leuk.

Bewerkt: door stefaneke
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Oeh, dat ding is zeker wel leuk. Ik speel vaak die spellen bij mijn vriend!

Er zitten eigenlijk wel leuje spellen bij. Ik speel vaak mario en dat soort spellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...