joppie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 die eerste is egt ziek... al die bewegingen... lijkt wel of ie naar boven wordt gezogen... Reageren
js007 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 erg jammer maar het blijft een harde sport Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ja, badminton is beter dan die harde sport. Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Echt erg dat dit gebeurt. Ook als je erbij bent zoals ruben al zegt kinderen vergeten dit hun leven niet meer Reageren
Berrus Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Mijn oom hebben ze ook op brancard het veld af gehaald. Zondagmiddag voetbal, amateuren. Viel zo om. Rest mij te zeggen dat hij het godzijdank overleefd heeft. Reageren
oostzaan Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Mijn oom hebben ze ook op brancard het veld af gehaald. Zondagmiddag voetbal, amateuren.Viel zo om. Rest mij te zeggen dat hij het godzijdank overleefd heeft. Das Kut man, wat bleek er achteraf gebeurt te zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.