Jump to content

Wapenhandel


.Sharingan

Recommended Posts

Zoals de meeste van jullie wel weten, kan je in het begin van Little Jacob, je wapens kopen. Maar hoe gaat dit verder in de rest van het spel. Ik bedoel, je gaat niet in het hele spel alleen maar bij Jacob kopen. Zouden er andere wapenhandelaars komen, of zou je ze ergens moeten 'bestellen' ?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen waarschijnlijk meerdere locaties komen waar er wapendealers staan. Of je spreekt via telefoon af dat je ergens in de buurt dde wapens wilt afhalen en dan komt er misschien wapenhandelaar met auto langs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ongeveer het zelfde als Gta-killer. Er is dan een die lichte wapens verkoopt (9m, uzi), een met iets zwaardere (ak47, shotguns, smg) en eentje met het echte werk die je pas later ontmoet (minigun, bazooka, vlammenwerper) en dat er ook 1 is die het explosieve werk verkoopt (granaten, remote-granades, auto bommen). Ik zou het ook leuk vinden dat je hoe verder je komt hoe meer wapens je krijgt. Anders iss het niet meer leuk (een gastje afknallen in de eerste missie met een minigun?!?!).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook leuk vinden dat je hoe verder je komt hoe meer wapens je krijgt. Anders iss het niet meer leuk (een gastje afknallen in de eerste missie met een minigun?!?!).

Ik denk niet dat nico op het begin genoeg geld heeft om een minigun te kopen dus daar hoed je je geen zorgen om te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook leuk vinden dat je hoe verder je komt hoe meer wapens je krijgt. Anders iss het niet meer leuk (een gastje afknallen in de eerste missie met een minigun?!?!).

Ik denk niet dat nico op het begin genoeg geld heeft om een minigun te kopen dus daar hoed je je geen zorgen om te maken.

het is ook wel te verwachten dat je niet gelijk alles kunt kopen. was in voorgaande GTA's ook al zo meende ik. weet het alleen van VC zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop als je belt naar een wapenhandelaar dat de politie je kan afluisteren en dan komen ze je aresteren of niet, je hebt tenslotte wapens om ze neer te schieten 8)

sorry voor de dubbelposts

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...