Jump to content

Ongevallen


wtc

Komen spontane ongevallen terug?  

45 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat denk je?

    • Nee
      4
    • Ja
      38


Recommended Posts

Zouden er op de weg weer spontaan ongevallen gebeuren zoals in San Andreas? Ik hoop van wel!

Maar op de snelwegen zou het wat rustiger mogen, want daar wordt wat afgewrekt! Wat denken jullie?

gtasaaz6.png

Mvg,

wtc

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, dat zal zeker wel komen. Het is ook realistischer vind ik met die ongevallen. Zo ben jij niet de enige die ongevallen heeft en/of veroorzaakt.

Over de autosnelweg was ook een test denk ik. Dit was namelijk de eerste GTA met een echt wegennet van autosnelwegen waar je goed kunt doorrijden. Daar gaan ze vast wel iets op vinden of aan doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, dat zal zeker wel komen. Het is ook realistischer vind ik met die ongevallen. Zo ben jij niet de enige die ongevallen heeft en/of veroorzaakt.

Over de autosnelweg was ook een test denk ik. Dit was namelijk de eerste GTA met een echt wegennet van autosnelwegen waar je goed kunt doorrijden. Daar gaan ze vast wel iets op vinden of aan doen ;)

Realistischer is het zeker! Vind het ook vet! Als het schademodel nu ook heel mooi zou zijn dan is het compleet!

En ook de AI mag wel stukken beter :puh:

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Zouden er op de weg weer spontaan ongevallen gebeuren zoals in San Andreas? Ik hoop van wel!

Maar op de snelwegen zou het wat rustiger mogen, want daar wordt wat afgewrekt! Wat denken jullie?

gtasaaz6.png

Mvg,

wtc

Waar komt deze foto vandaan? Ik speel SA, maar heb nog nooit deze taxi's gezien, of een Jaguar. Is dit soms een PSP SA????

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden er op de weg weer spontaan ongevallen gebeuren zoals in San Andreas? Ik hoop van wel!

Maar op de snelwegen zou het wat rustiger mogen, want daar wordt wat afgewrekt! Wat denken jullie?

gtasaaz6.png

Mvg,

wtc

Waar komt deze foto vandaan? Ik speel SA, maar heb nog nooit deze taxi's gezien, of een Jaguar. Is dit soms een PSP SA????

Dat is met mods gedaan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden er op de weg weer spontaan ongevallen gebeuren zoals in San Andreas? Ik hoop van wel!

Maar op de snelwegen zou het wat rustiger mogen, want daar wordt wat afgewrekt! Wat denken jullie?

Mvg,

wtc

Waar komt deze foto vandaan? Ik speel SA, maar heb nog nooit deze taxi's gezien, of een Jaguar. Is dit soms een PSP SA????

Die bestaat (nog?) niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat jij niet de enige bent die ongevallen gaat veroorzaken. En ook op de autostrade, als je een ongeval in SA veroorzaakt botst iedereen er gewoon op en satis toch ook niet normaal...

er zijn erg domme ongelukken klopt, knalt er ineens een auto op je achterkant, totaal onlogisch, alsof ze je niet zien,

en idd, als er ongeluk gebeurt is dan knallen ze er gewoon op,

en als een auto aan het afbranden is, blijven ze er gewoon bij staan :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden er op de weg weer spontaan ongevallen gebeuren zoals in San Andreas? Ik hoop van wel!

Maar op de snelwegen zou het wat rustiger mogen, want daar wordt wat afgewrekt! Wat denken jullie?

gtasaaz6.png

Mvg,

wtc

Waar komt deze foto vandaan? Ik speel SA, maar heb nog nooit deze taxi's gezien, of een Jaguar. Is dit soms een PSP SA????

Dat is met mods gedaan. ^_^

Inderdaad ;) bijna allemaal andere auto's en GTA United mod ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier ook een topic over gemaakt.. over dat ik het belangrijk vind dat je medeweggebruikers op de snelweg realistischer rijden dan bij SA.. daar werd ik toch zo ziek van.. dat ze de hele tijd achter op je inknallen -_-'.. en ineens beginnen te haperen.. er mogen heus wel ongelukken gebeuren in IV maar wel echt realistisch. gewoon een superuitgewerkte AI moet erin zitten, gebruik maken van knipperlicht, inhalen, invoegen etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel lollig om in sa al die ongelukken te zien (of nog beter, ze te veroorzaken), Dus ik hoop dat ze wel terugkomen. Maar in gta4 draait alles om realisme, dus de kans is klein dat we dit niet terug zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat ze terug komen.

Er waren in SA ook ongevallen inderdaad.

Je had in San Andreas ook bijvoorbeeld als er een auto tegen de politie ''per ongeluk'' opbeukt dat de polite dan achter die auto aangaan.

Dom genoeg doet de politie er dan alles aan om hem te pakken te krijgen, daarna schieten ze hem gelijk neer.

Maar je had ook dat de politie achter criminelen aan gaat, zo zie je een auto met wat personen erin, schieten met een pistool op de politeauto achter hun.

Dat was nog een realistisch. :Y

Dus ik denk dat dit in GTA IV ook wel terug komt.

Maar ik hoop wel dat die personen en de politie een beetje normale achtervolgingen gaan doen en niet iedereen dood rijden op hun pad.

Van Johannes47 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...