Jump to content

Is er een speciale taktiek?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleempje tijdens het spelen van SAMP namelijk:

Ik heb mijn instellingen op JOYPAD staan zodat ik automatich kan richten.

Maar als ik andere goed raak zie ik het bloed aan alle kanten uit hun kop lopen maar er gaat niks van hun leven af!!! :ch:

Zelfs niet van het kogelvrijvest ofzo!

Weet iemand hoe dit komt?

Het kunnen ook geen cheaters zijn want dan zou iedereen cheaters zijn in die server.

Dus waar ligt dit aan?

Hoe kan ik het oplossen?

En hoe kan ik er voor zorgen dat ik zelf niet snel word geraakt?

En dat ik andere wel raak dat er ook leven van ze af gaat.

Want raken doe ik wel want ik zie het bloed er alle kanten van af vliegen.

Ik hoop dat dit duidelijk is met wat ik bedoel. :puh:

Geplaatst:

Dit heeft te maken met lag. Als jou verbinding niet zo snel is, krijg SA:MP pas laat binnen dat er health afgaat dus word dat pas later of helemaal niet geüpdate.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Maar dan zou ik dus altijd als eerste worden neergeknald?

Alleen omdat mijn verbing minder snel is?

Dus heb ik geen schijn van kans? :-(

En is hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Nouja volgens mij gaat er dan bij de ander wel health af, maar dan zie jij dat gewoon niet. Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar voorlopig weet ik er geen echte oplossing voor. Wat je wel kan doen, is alle programma's die het internet gebruiken (Bijvoorbeeld Bittorrent of Limewire) uit te schakelen, zodat MTA of SA:MP alle bandbreedte voor zich alleen heeft, of in ieder geval zoveel mogelijk.

Greetz :sigaar:

• 4 maanden later...
Geplaatst:

*bump* :o

Dit is inderdaad zo, omdat je met de auto aim functie recht op iemands lichaam richt. Hiermee kan je zelden iemand raken. Je moet niet schieten op iemands lichaam, maar in zijn ''hitbox'' Die hitbox is het gebied waar een speler zich werkelijk bevind, op zijn computer. Dit loopt dus ongeveer (afhankelijk van ping, hoe hogere ping hoe meer tijd) 1 seconde vvoor op jou scherm. Je moet dus VOOR iemand schieten als hij rent. Als hij langzaam loopt moet je een klein beetje voor hem schieten, en als hij stilstaat recht op zijn lichaam. Hoe hoger zijn ping is, hoe verder je van zijn lichaam afschiet. Het is gewoon heel veel oefenen. je word er vanzelf beter in ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...