Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de meeste wapens die ik heb zie je die wapen zelf niet het schiet waar je ziet hem niet ook denk vice city als ik een wapen bij me heb maar niet zichtbaar is dan wil ikschieten en dan errort de game

Geplaatst:
Bij de meeste wapens die ik heb zie je die wapen zelf niet het schiet waar je ziet hem niet ook denk vice city als ik een wapen bij me heb maar niet zichtbaar is dan wil ikschieten en dan errort de game

Probeer het nou eens te formuleren in normaal Nederlands, want ik kan er niks uit halen :duh:

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

om het zo even te zeggen ik zie die wapens niet en als ik probeer te schieten errort ie bij de meeste wapens

Geplaatst:

zozozo ik lees hieruit dat de fout ligt aan ofwel

- dummy's in de wapen of niet? zonder = BANG

- geluid geprutst? fout geluid waar de engine niet kan lezen = BANG

met BANG bedoelt ik CRASH

Geplaatst: (bewerkt)

Geluid niet alleen die wapen zzie ik niet en bij sommige wapens als ik schiet dan errort hij

Bewerkt: door Fbi-Crew
Geplaatst:

Is het nou echt te veel gevraagd een beetje ABN te typen met leestekens enzo? Net zoals Galiorix haal ik er vrij weinig uit, maar misschien net genoeg:

Je hebt bepaalde wapens gemod en pas wanneer je ermee schiet, crasht ie? Bovendien zijn sommige wapens onzichtbaar?

Waarschijnlijk zitten er fouten in je model/texture. Leg eens uit welk programma je gebruikt hebt en wat voor acties je allemaal ondernomen hebt met je model. Ik neem aan dat je trouwens niks gemod hebt aan weapons.dat? Misschien dat daar iets niet helemaal goed staat.

:cya:

Geplaatst:

:duh:

Hóe heb je die M4 gemod? Welk programma gebruik je? Er zal toch echt ergens een fout zitten, maar hoe moeten wij daar nou achter komen als je zo weinig informatie geeft?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...