.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Onderwerp: Signature Soort design: Anime Size design: Maakt niet uit Render: / Animatie: / Premade: mag Tijd van inlevering: Zsm Opmerking: Battle mij Bewerkt: 8 februari 2008 door RonaldVC
Fiegel5 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Dit is een moeilijke, maar ik ga het toch proberen. Maar ze zijn beide mooi! Mirrrr: Je kleurengebruik vind ik echt heel mooi. Paars met roze bevalt mij goed. Het was moeilijk om te ontdekken dat de tekst op die 2 buisjes (zal ik maar zeggen) je naam was! Maar verder is hij gewoon mooi zoals altijd. Alleen dat blauw vind ik wat minder. Dan spreek ik over de hoeken. Zeker rechts boven. Maar hij is prachtig. .WhoopDiDoo.: Nou Whoop hij is goed gelukt, ik vind de achtergrond zwart heel mooi combineren met wat je erop plakt. Alleen het was een leukere signature geweest als je dat roze weg hield. Alleen zelfs dat is nog niet zo erg. Alles bij alles vind ik hem gewoon mooi, alleen wat die tekst voor moet stellen weet ik niet… Het was enorm moeilijk maar toch stem ik voor: .WhoopDiDoo. deze keer.! Bewerkt: 4 februari 2008 door fiegel5
Heroix Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Mijn stem gaat naar .WhoopDiDoo.. Bij hem past alles heel mooi bij elkaar, tekst is zeer mooi, niets op aan te merken. Bij Mirrr vind ik het kleurgebuik en tekst minder, maar opzich ook niet mis.
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Mirrrr Ik vind het een erg leuke signature, de kleuren passen goed bij elkaar, en geven het een toffe uitstraling. Ook de render past goed bij de kleuren, en is (Net als de rest van je signature) keurig afgewerkt. .WhoopDiDoo. Je signature sprak me gelijk aan, het kleurgebruik is werkelijk schitterend, en geeft het een leuke twist. De render is ook helemaal smooth en is goed ingeblend, evenals de tekst, en dat maakt het tot een heel mooi geheel. Ik heb gekozen voor .WhoopDiDoo.
Gino99 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Een moeilijk battle: WhoopdiDoo:Je hebt een erg mooie sig met mooie effecten.De kleuren passen goed bij elkaar,en de tekst staat er ook erg goed in Mirrr:Ook jij hebt een mooie sig.De kleuen staan goed bij elkaar en de tekst staat ook mooi.Alleen Whoops effecten vind ik wat mooier,maar voor de rest is het een mooie sig Stem:Whoop
M4X Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Mooie sigs, mijn complimenten. Ik begin bij Mirrrr. Je hebt weer mooie C4D's gebruikt, en de kleuren en het lichteffect passen er ook goed bij. Het enige wat ik jammer vind is dat de rust uit je vorige signatures een beetje weg is, maar dat is ook geen groot minpunt want het is gewoon een prima sig. Toch vind ik die van Whoopdidoo net wat beter, door de effecten en de brushes. De tekst is echt mooi, en ook het witte laagje bovenop de render is erg mooi. Verder heb je de brushes ook goed in je sig verwerkt, en het geheel past goed bij elkaar. Jammer dat je geen border hebt, maar dat valt bijna niet op. Mijn stem gaat dus naar Whoopdidoo, ookal vind ik beide sigs prachtig
.Sharingan Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Weeral een paar dagen te laat, maar ik was erg druk. Ik heb deze battle gewonnen. Je hebt een mooie signature gemaakt Mirrrr, maar ik heb je
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Battle afgelopen, winnaar WhoopDiDoo. WhoopDiDoo, 1 punt voor jou, helaas Mirrrr, 1 punt voor jou eraf. Voor een afhandeling van een battle dient de winnaar binnen twee dagen na afloop van de battle zijn punt te melden aan .Levi, of mij, uitsluitend via PB. Dus niet in het topic.
Recommended Posts