Jump to content

Ik zoek een goede game computer

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zoek een goede gamecomputer maar toch ook goedkoop

met minstens een nvidia geforce 8000 videokaart en een goede processor en minstens 160-200 gb harde schijf ik zoek al een poosje maar geen goede gevonden.

Geplaatst:

Zoals uit xgaming's post al blijkt vind je 9 v/d 10 keer geen goeie perfecte PC voor je budget/eisen. Tenzij je hem zelf samen stelt. Op die manier ben je meestal nog goedkoper uit en heb je betere hardware. Ook is het soms lastig om computers zoals die van Dell te upgraden. Dus je moet iets specifieker zijn met wat je er allemaal in/bij wilt. En hoeveel geld heb je te besteden? want als je niet ergens rond de €800,- mag besteden zul je niet ver komen als je een kaart uit nVidia's 8-serie wilt. (Natuurlijk zijn er ook goedkope, maar dan kun je beter gelijk iets waard voor je geld kopen)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Als je zo rond de 1250 euro te besteden hebt zou ik voor deze pc gaan. heb hem zelf samengesteld voor mijzelf ik moet hem nog kopen. dat ga ik doen in eindmei, maar dit lijkt mij wel een goed systeem als dat je budget is.

Inbegrepen: Kast,monitor ( muis en toetsenbord moet je zelf even ergens kopen )

21l4imx.jpg

Ik weet niet zeker of dit allemaal, 100% werkt.

Bewerkt: door GtaSlave
Geplaatst:

Vreemde config... Die HDD is vaag & duur. En waarom een Cooler Master Elite? Neem de CM690 stukje beter ;) Voor de rest: voeding is goed, CPU + GPU is ook goed. Behalve die 2 puntjes is die config goed :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou zoiets pakken:

Pc.PNG

Zonder Windows installatie en monitor.

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...