ExCellent Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Hey ik heb een rare bug/fout.. dit kun je zien op dit plaatje: Zoals je kunt zien is er veel verdwenen en de lucht is heel raar Hoe kan ik dit weer recht zetten? Als ik het spel begin dan is het gewoon normaal maar na een tijdje ( 1 minuut ofzo ) wordt het zo net als op het plaatje. Hoe fix ik dit? Is me computer er niet geschikt voor? Moet ik drivers updaten? ( Zo ja, ik weet niet welke dus help me met m'n specs op te zoeken xD) Please help mij. Nog paar andere vragen: Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik veel geld krijg? Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik op de scooter kan blijven zonder dat ik val? Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle wapens krijg? Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle missie's niet hoef te doen? ( Ik wil namelijk gewoon vrij spelen en ik hou niet van om missie's te doen want dat durf ik niet xD kweet niet waarom maar ik kan het gwn niet ;l, niet zeggen van pussy's ofzo ) Ik wil gewoon overal kunnen in heel vice city.. naar alle steden zonder dat de Road dicht is.. help me alsjeblieft, kwil gwn vrij spelen, mensen killen, lol maken, stunts uithalen, auto's verzamelen ( ook scooters, heli's etc ) Ik danku alvast voor de hulp die ik ga krijgen ( Hopelijk ) En ik wens u nog een verdere speel plezier. M.v.g ExCellent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Sommige Cheats kan je op Wikigta vinden klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ll.mulder Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 Jup, en bij download hier rechtsbovenin kun je een 100 % savegame halen. Lars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Hey ik heb een rare bug/fout.. dit kun je zien op dit plaatje:Zoals je kunt zien is er veel verdwenen en de lucht is heel raar Hoe kan ik dit weer recht zetten? Als ik het spel begin dan is het gewoon normaal maar na een tijdje ( 1 minuut ofzo ) wordt het zo net als op het plaatje. Hoe fix ik dit? Is me computer er niet geschikt voor? Moet ik drivers updaten? ( Zo ja, ik weet niet welke dus help me met m'n specs op te zoeken xD) Please help mij. Je gaat naar Uitvoeren en typt ''DXDIAG'' in. Je ziet nu de specs van je PC. Als je een NVidia kaart heb kun je >>hier<< de drivers voor NVidia downloaden en >>hier<< die van ATI. Kijk ook meteen even na of je wel de systeem eisen hebt. De systeem eisen vind je >>hier<<. Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle missie's niet hoef te doen? ( Ik wil namelijk gewoon vrij spelen en ik hou niet van om missie's te doen want dat durf ik niet xD kweet niet waarom maar ik kan het gwn niet ;l, niet zeggen van pussy's ofzo ) Als je >>hier<< klikt zul je een 100% savegame downloaden. Na het downloaden uitpakken met >>Winrar<< en in Mijn documenten -> Vice City User Files plaatsen. Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik veel geld krijg? Daar kan je een trainer voor gebruiken. Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik op de scooter kan blijven zonder dat ik val? De Spaceeinstein's All In One mod helpt daar wel bij, én hij heeft meer leuke functies. >>Klik<< Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle wapens krijg? Met de cheats ''PROFESSIONALTOOLS'', ''THUGSTOOLS'', en ''NUTTERTOOLS'' krijg je verschillende wapens. Bewerkt: 21 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Die bug lijkt me vrij vreemd, en dus weet ik totaal niet wat het kan zijn. Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik veel geld krijg?Die bestaat er niet. Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik op de scooter kan blijven zonder dat ik val?Volgens mij was er zo een bug. Maar ik vind em niet meer ... Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle wapens krijg?Er zijn 3 cheats voor wapens. Allemaal voor andere.Voor de PC zijn deze: - Nuttertools - Professionaltools - Thugstools Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle missie's niet hoef te doen?Je kan een 100% savegame downloaden in de Download Database van dit forum.Of neem de savegame van mij die je hier vind:Je steekt dit in het spel door dit bestandje in GTA Vice City User Files te zetten. GTA Vice City User Files bevind zich meestal in de map Mijn Documenten. Bewerkt: 21 januari 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExCellent Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 ..::GhostRider::... en Hanneswasco bedankt voor jullie reacties Volgens mij ligt dat bug aan me videokaart Mijn processor is: AMD Athlon, XP 2200+, MMX, 3DNow, 1.8Ghz ( Ik weet het is weinig ) Maar kan ik welke drivers moet ik nou updaten ? xD Wat is de naam? en waar moet ik die bestanden zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExCellent Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Sorry voor dubbelpost ik had perongeluk 2 de zelfde reactie's achter elkaar gezet ( ik dacht dat die ander niet werkte ) Maar ik had nog een vraag.. heeft iemand paar codes om scooters, motors te spawnen? Bewerkt: 21 januari 2008 door ExCellent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 Sorry voor dubbelpost ik had perongeluk 2 de zelfde reactie's achter elkaar gezet ( ik dacht dat die ander niet werkte )Maar ik had nog een vraag.. heeft iemand paar codes om scooters, motors te spawnen? Scooters etc. kun je in de garages laten spawnen met >>deze<< trainer. Als je bezig bent emt spelen op ''Alt + Tab'' dukken en de trainer starten en garage editor aanklikken. Je videokaart kun je zien door op tabblad ''Beeldscherm'' te klikken en dan bij ''Apparaat'' te kijken. Dan zie je óf Nvidia óf ATi... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExCellent Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 S3 Graphics ofzo xD Maar ik heb al een huis alleen zonder garage :l Waar download ik de driver setup van S3?! >>> Door HerrieM: Dubbelpost samengevoegd, s.v.p. de Bewerkknop gebruiken.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 Probeer eens de site van de fabrikant: http://www.s3graphics.com/en/resources/drivers/index.jsp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExCellent Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Ok thnx maar weet iemand de namen van de scooters? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 De kleine standaard scooter heet de Faggio, al wordt dit voertuig in de vehicles.ide vermeld als Moped. Ik weet niet of hij bij jouw trainer als Faggio of als Moped vermeld wordt, daar moet je even zelf naar kijken. De snelle sportmotor heet de PCJ 600. De zware toer motor heet de Freeway, de 'Hells Angel editie' heet de Angel. De crossmotor heet de Sanchez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExCellent Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Dankje wel Ik heb nog een probleem overdat bug! De drivers lukken niet ik kan hem niet instaleren er komt te staan: Geen hardware gevonden ofzo :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Dankje wel Ik heb nog een probleem overdat bug! De drivers lukken niet ik kan hem niet instaleren er komt te staan: Geen hardware gevonden ofzo :O Door blijven zoeken naar de goede driver En wat betreft die cheats: Probeer eens n trainer uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExCellent Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Dankje wel Ik heb nog een probleem overdat bug! De drivers lukken niet ik kan hem niet instaleren er komt te staan: Geen hardware gevonden ofzo :O Door blijven zoeken naar de goede driver En wat betreft die cheats: Probeer eens n trainer uit. Ik gebruik al een trainer. de Gta Vice ultimate trainer De Spaceeinstein's All In One mod helpt daar wel bij, én hij heeft meer leuke functies. >>Klik<< Het werkt niet, iemand anders een cheat/mod om op de scooter te blijven zonder te vallen? Bewerkt: 22 januari 2008 door ExCellent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.