Jump to content
Joriz

De Grote GTAGames.nl Winteractie!


DE GROTE GTAGAMES.NL WINTERACTIE!

Hoe kom jij de winter door wachtende op GTA4?

Het is weer zo ver! Een grote actie die je vele mooie goodies op kan leveren. Deze keer kan je onder andere het Grand Theft Auto IV preorder pakket, vele stickers, een t-shirt en een Manhunt 2 Wii polsbandje winnen!

In totaal worden er maar liefst zes winnaars beloond met een prijzenpakket. Net zo als de GTAGames.nl zomeractie is er weer een 'creatieve' opdracht die je dient uit te voeren.

post-1-1198244639.jpg

Klik hier om mee te doen!

Inzenden kan tot en met zondag 10 februari 2008.

Om mee te kunnen doen dien je lid te zijn van onze website. Je kan hier gratis registreren op GTAGames.nl.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lachen. Maar ik mag ditmaal niet meedoen, aangezien ik meewerk aan WikiGTA... :7 Discriminatie! :O

Verder is 't, net als de GTAGames Zomeractie, een leuke en originele wedstrijd! :*D

Bewerkt: door Pietje II

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lachen. Maar ik mag ditmaal niet meedoen, aangezien ik meewerk aan WikiGTA... :7 Discriminatie! :O

Verder is 't, net als de GTAGames Zomeractie, een leuke en originele wedstrijd! :*D

Je mag mij helpen :Y Ik heb toch totaal geen inspiratie

Leuke actie Joriz :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lachen. Maar ik mag ditmaal niet meedoen, aangezien ik meewerk aan WikiGTA... :7 Discriminatie! :O
Goed dat je het zegt, ik had dat stukje gemist en was al bezig met bedenken :7 . Erg jammer, ik heb nog niet zo'n preorder pakket en had er wel voor willen strijden :D .

Desalniettemin weer een leuke actie Joriz, hopelijk krijgen we originele inzendingen te zien op 23 februari of later.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie actie zou het liefst BIOSHOCK T-Shirt hebben :7

Mja, ik heb geen photoshop en ook geen GTA voor de Pc ;(

Je mag natuurlijk ook een foto of filmpje maken van iets anders he? Nergens staat dat het per se in GTA zelf dient te zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie actie zou het liefst BIOSHOCK T-Shirt hebben :7

Mja, ik heb geen photoshop en ook geen GTA voor de Pc ;(

Je mag natuurlijk ook een foto of filmpje maken van iets anders he? Nergens staat dat het per se in GTA zelf dient te zijn.

Ja ik zou wel, maar we hebben geen camera xD

Mja, ik zal wel iets vinden....

Veel geluk iedereen BTW

EDIT: heb mijn filmpje ingezonden :)

Bewerkt: door Dastard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke winteractie Joriz.

En mooie prijzen trouwens ook..

Ik heb zelf nog geen idee of ik hier aan zal meedoen. Dat bekijk ik nog wel eventjes.

Ik wens in elk geval alle deelnemers al erg veel succes toe met deze winteractie ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...