Bierbuikje Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 hey, ik vraag me af op wikigta nog wel word onderhouden, als ik op de website kom dan zie ik elke week dezelfde screen van de week. wordt daar nog wel aan gewerkt? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Blijkbaar niet, want die screen van de week staat er al maanden. Het is inderdaad tijd voor een nieuwe screen van de week. Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) En dan nog de "wist je dat wikigta een voorspoedig 2008 wenst" Bewerkt: 21 januari 2008 door IV trailer Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Jullie hebben gelijk. Er wordt wel degelijk hard gewerkt aan WikiGTA (zowel aan de nederlandse als de engelse variant) maar soms blijven kleine dingetjes die feitelijk "af" zijn wel eens liggen. Zoals de POTW of de "wist je datjes". Ik heb, wellicht tijdelijk, even een nieuwe screen geplaatst zodat het er in ieder geval een beetje anders uitziet en de rest komt z.s.m..... Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Je kan ook gewoon een screen van de maand doen, want dan hoef je er minder te plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.