lorenzo gta Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ik heb ene vraag.. ik heb nou eent ijd geen gta san andreas meer gespeeld maar heb hem weer uit de kast getrokken maar nu8 ik voor de lol wil kijken wat voor een voetuigen er in de 100% savegames zitten ( in de garages) wou ik dus weer een savegame downloaden... nou ik doe dat van deze site en doe hem in de goede map.. ik laad de savegame in eht spel.. maar hij deed het niet..het spel slaat dan af als hij klaar was met lade... heeft ditm nou te maken met die v.2 enzo? ps. er zijn geen mods of trainers ofzo bij gebruikt Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ja, dat klopt. Er zijn twee versies, V1 en V2. Als je V1 hebt kun je geen V2 spelen, en omgekeerd ook niet. Je kan zien welke versie je hebt door in de map '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' naar het bestand 'script.img' te kijken. Het pad kan enigszins afwijken. Is het bestand 568 kB groot dan heb je V1, is deze 562 kB groot dan heb je V2. Download dan ook alleen savegames die overeen komen met jouw versie. Nog veel plezier in GTA San Andreas! Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 dank je ik wist wel hoe het werkte enzo emt die v2 en v1 alleen.. ik heb dus v1 maar heeft iemand mischien effe de site voor een patch om hem naar v2 te ..doen ?? kheb zelf wel gezocht maar kon zogauw niets vinden Reageren
Donwell Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Er is geen patch om hem naar V2 te zetten, maar wel twee bestandjes waarmee je V2 savegames kunt spelen. Om precies te zijn, zijn dat deze bestandjes. Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 oke en die moet ik gewoon vervangen voor de bestanden die ik nu heb... bij date en dan scripts.. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 oke en die moet ik gewoon vervangen voor de bestanden die ik nu heb... bij date en dan scripts.. Ja, maar als je mods hebt geinstaleerd zal je spel dus crashen, niet omdat het andere bestanden heeft, maar omdat v2.00 dus geen mod geinstaleerd kan hebben, als je zeker weet dat je geen mods hebt kan je die bestanden vervangen met de oude. Je savegames van V1.00 zullen ook niet meer werken dus je zal opnieuw moeten beginnen of een savegame downloaden, tenzij je iets anders van plan bent met het spel . Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 oke bedankt!! heel erg bedankt dat is nu ook weer opgelost... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.