Master-mind Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 (bewerkt) ik zat in san fierro dicht bij het huis van een vriendin die je op de golfbaan kunt vinden daar kwam ik ballas tegen en toen ik ze neerschoot kon ik de territory overnemen wie had dit nog meer? die plek was dicht bij dat huis van haar in paradiso + een unieke auto de bandito die staat ook in san fierro als dit al bekend was sorry Bewerkt: 19 januari 2005 door mastermind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 iedereen heeft dat, niks bijzonders, alleen dat het niet hoort in het dorpje noord-west van het 3e eiland, las venturas is ook gang territory alleen dan van orange groove Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 onder de seasparrow zit een gun net ontdekt als het al bekent was niet klagen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 was al bekent maaar maakt niet uit een die bandito die ga ik nu meetten een bezoekje brengen tnxh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.