Nemean^inf Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Electronic Arts komt met GRATIS Battlefield Game21-01-2008 16:09 door RDJ134 Yep je leest het goed Electronic Arts en gratis in 1 zin, ze hebben vandaag de PC titel Battlefield Heroes aangekondigd. En deze is niet alleen gratis maar ook heel anders dan alle andere Battlefield titels die er tot nu op de markt zijn verschenen, want deze game krijgt een *hou je vast* cartoony look. Electronic Arts zal deze titel wel voorzien van ingame reclames en kan je ‘microtransacties’ doen, want er moet natuurlijk wel munten verdiend worden. En deze game zal continue voorzien worden van nieuwe en verse content. Maar wat denk jij zal het wat worden een gratis Battlefield met een cartoony vibe?? Tijdens de conferentie Digital, Life, Design (DLD) in München onthulde Electronic Arts Inc., (NASDAQ: ERTS) vandaag Battlefield Heroes™, een compleet nieuwe Play 4 Free-shooter in cartoonstijl. Met de klassieke Battlefield-gameplay in een nieuw jasje hoopt EA een nieuwe schare fans aan zich te binden. Battlefield Heroes is deze zomer te downloaden vanaf www.battlefield-heroes.com. Het is de eerste titel van EA die geheel gratis wordt aangeboden. De game bevat een geïntegreerd matchmaking-systeem dat ervoor zorgt dat je het altijd opneemt tegen spelers van een gelijkwaardig niveau. Het door DICE in Stockholm ontwikkelde Battlefield Heroes vormt het startschot van EA’s nieuwe businessmodel, waarbij gratis downloaden en gratis spelen centraal staan. Inkomsten worden gegenereerd door advertenties en micro-transacties. Nooit eerder was het zo eenvoudig om een held te zijn op het slagveld! “Er is een enorme markt voor online gaming”, zegt Gerhard Florin, Executive Vice-President Publishing voor Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Europa van EA. “Spelers willen hun games op een nieuwe manier beleven. Alles draait om snelle toegang en direct plezier. Met Battlefield Heroes brengt EA zijn eerste grote franchise naar Noord-Amerika en Europa via een nieuw distributiemodel en prijssysteem dat inspeelt op de dynamische gamebeleving van spelers. Battlefield Heroes is een volledig nieuwe game van het team achter Battlefield 1942™ en Battlefield 2™. De grappige graphics in cartoonstijl en gameplay spreken spelers van alle niveaus aan. Het is een toegankelijke game, maar dankzij de uitgebreide mogelijkheden om je personage aan te passen en een online meta-game vol diepgang, ben je als speler uren zoet met het ontwikkelen van je personages en het veroveren van de spelwereld. “De gameplay en de cartoonachtige graphics geven een nieuwe draai aan Battlefield”, voegt Ben Cousins, senior producent bij EA DICE, hieraan toe. “De game biedt voor ieder wat wils, of het nu casual gamers betreft of hardcore fans van Battlefield. Via dit nieuwe online model zullen we voortdurend nieuwe content toevoegen. Hierdoor blijft de game fris en uitdagend en kunnen we de feedback van spelers direct integreren. Voor een ontwikkelaar is het een coole nieuwe manier om games te maken.” Bron Website nieuwe Battlefield: http://www.battlefield-heroes.com/ Reageren
xgaming Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Vind die game nou alweer bagger. Slechts 10 - 15 minuten speeltijd.... Meer commerciële reclame dan dat je een game ziet. Ze mogen wel is wat nieuws gaan verzinnen dan die gare advertenties van bedrijven. En al helemaal om te bedenken dat het een cartoon look krijgt. Als je die website ziet.... Bleh. Niet mijn stijl. Bewerkt: 21 januari 2008 door xgaming Reageren
Wesley Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Inderdaad, cartoon style is ook niet mijn favoriet.. het is geen Cartoon Network.. Maarja, ik zit liever even te wachten op Battlefield 3, aangezien die misschien binnenkort ook wordt aangekondigd. Maar het is natuurlijk wel altijd fijn dat dit gratis te downloaden is. Hopelijk binnenkort meer info! Reageren
thug Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 nja ziet er tof uit het is eens iets anders. cortoon stijl het is gelijk half-life3 episode2 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Niet dat ik het echt ga spelen, maar het lijkt me wel grappig . Reageren
Wesley Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Niet dat ik het echt ga spelen, maar het lijkt me wel grappig . Mwah, ik ga het wel downloaden, het is gratis staat er ook duidelijk bij. En ik vind alle Battlefield-games echt heel erg mooi, dus wie weet wordt dit ook een toffe game. Dus ik download het toch maar wel even Als het gratis is, dan is het altijd mooi meegenomen Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hmm, opzich lijkt het me wel grappig, soort Toy Story Weet je wat het is, het kan populair worden, want het ziet er vet uit en het is grappig en EA komt eindelijk met iets nieuws. BF hoort eigenlijk gewoon zoals hij er normaal gesproken uitziet volgens vele fans uiteraard. Als deze game een hit wordt is het goed, wordt het een flop; dan staat BF voor zijn leven met deze game gegrafeerd. Dan zullen ze weer met de normalere versies komen, maar ze hebben die game wel gepleurt in het rijtje van BF. Ik download het in ieder geval wel, en ik kijk wel of het leuk is. 10-20 minuten spelen vind ik onzin, laat dan maar. Ach we zien wel.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Het lijkt me zeker wel een game die het proberen waard is. Met de - in mijn ogen - best nog wel originele insteek lijkt het me best een toffe game om af en toe eens te spelen. Heb het gevoel dat vooral het fun-gehalte erg hoog moet gaan liggen, en dat dan gecombineerd met die cartoonstijl, dat moet wel goed komen. Het extraatje is dan nog dat hij ook gratis is.. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dit doet me enorm sterk denken aan Team Fortress 2 gecombineert met XIII . Wel een leuk concept zal ik zeggen. Ik hoop dat het geen serieuze game wordt, maar een grappig cartoon ding . Dat wordt een Download Reageren
Wesley Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dit doet me enorm sterk denken aan Team Fortress 2 gecombineert met XIII . Wel een leuk concept zal ik zeggen. Ik hoop dat het geen serieuze game wordt, maar een grappig cartoon ding . Dat wordt een Download Lol ik lach me echt dood als de mappen 'Strike At Karkand', en 'Wake Island' e.d. er weer opkomen! Kans dat 'Strike At Karkand' er op komt is klein, aangezien dat in BF2 zit; en de nieuwe Battlefield gaat meer over het verleden. Dus kans dat 'Wake Island' er in komt, is opzich best wel groot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.