Donald-Duck Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ik zat zo op google te zoeken op "pixelart", en ik zag er hele leuke dingen staan, zoals dit misschien dat iemand weet met welk programma dit is gemaakt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ik zat zo op google te zoeken op "pixelart", en ik zag er hele leuke dingen staan, zoals dit misschien dat iemand weet met welk programma dit is gemaakt Photoshop met de tool potlood. En de Pro'ers doen het in paint. Reageren
-Paul Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) ik zat zo op google te zoeken op "pixelart", en ik zag er hele leuke dingen staan, zoals dit misschien dat iemand weet met welk programma dit is gemaakt Dit zijn pixelarts gemaakt met paint of photoshop, de meeste pixelarts zijn van Habbo hotel. Dus, bijvoorbeeld de poppetjes bewerken, dat is al een pixelart. Meer goede en pixelarts op www.habbers.nl Het is een/ Officele Fan Site van het Habbo Hotel / Bewerkt: 10 februari 2008 door -Paul Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Denk ook photoshop! dit is echte habbo style dus er zal wel veeel meer tevinden zijn. Gr. drunken Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Zodra je zo ver bent als dit meld je het even?! Reageren
Tieess Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Zodra je zo ver bent als dit meld je het even?! Zóóóó dan... Dat is écht ziek! Dat heeft vast zo´n een of andere gekke Japanner gemaakt. Echt, die kerel moet gaan Googelen naar een leven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.