Jump to content

vliegtuig/helikopter spel

san andreas piloot

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo weten julie nog realistische vliegtuig of helikopterspelletjes liefst met luchtgevechten/grond aaznvallen en ik heb liefst zonder energiebalkje dat je je vleugel of staart of zo kan verliezen ik speel nu op pacific fighters daar heb je ook geen energiebalk weten julie nog van die realistische games?

P.S. ik wil liefst niet FSX of zo ik wil wat actie er bij.

Geplaatst:
hallo weten julie nog realistische vliegtuig of helikopterspelletjes liefst met luchtgevechten/grond aaznvallen en ik heb liefst zonder energiebalkje dat je je vleugel of staart of zo kan verliezen ik speel nu op pacific fighters daar heb je ook geen energiebalk weten julie nog van die realistische games?

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt een Combat Flight kenner ben, maar titels als Sturmovik, Blazing Angels en Lock On zijn zeker wel de moeite waard om even van dichterbij te bekijken. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de ietwat bekendere Combat Flight Simulator, die wat meer op zijn broertje (de gewone Flight simulator) lijkt. Bekijk voor jezelf wat je leuk vindt en het leukst lijkt. Ik raad je aan reviews en meningen van andere spelers te lezen, zodat je een goed beeld krijgt van de games. Dan is het uiteindelijke eindoordeel aan jou…

Geplaatst:

o jaik wil liefst voor pc want ik heb net een laptop gekocht(met goeie grafische kaart) en ik wil daar nu wat realistische games op

Geplaatst: (bewerkt)

op welke console zoek je eigelijk? hier heb ik toch enkele flight games gevonden.

Battlefield 2 - Modern Combat

Ace Combat

Ace Combat 5 - Squadron Leader

blazing angels

blazing angels2

Bewerkt: door thug

ik zoek op de pc maar ace combat is wel fijn voor als je niet ervaren bent maar ik zoek ijgelijk gelijk pacific maar dan liefst met moderne jagers fighters met vleugels afscheuren motoren in brand er uit springen/schietstoel en zo van dat maar games gelijk ace combat is ook wel goed en ik heb op youtube gekeke naar Blazing Angels dat is denk ik ook niet wat ik zoek alvast bedankt voor de snelle reacties

Bewerkt: door san andreas piloot

Blazing Angels 2 is een leuke Flight Simulator. Ik heb hem zelf op de Wii. En Battlefield 2 - Modern Combat is helemaal geen flight simulator :duh:. Hoe kom je erbij :bonk:.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Blazing Angels 2 is een leuke Flight Simulator. Ik heb hem zelf op de Wii. En Battlefield 2 - Modern Combat is helemaal geen flight simulator :duh:. Hoe kom je erbij :bonk:.

hij zoekt een game van vliegtuigen waar er een beetje actie in zit

en in Battlefield 2 - Modern Combat kun je vliegen als ik mij niet vergis

Geplaatst:
ik zoek op de pc maar ace combat is wel fijn voor als je niet ervaren bent maar ik zoek ijgelijk gelijk pacific maar dan liefst met moderne jagers fighters met vleugels afscheuren motoren in brand er uit springen/schietstoel en zo van dat maar games gelijk ace combat is ook wel goed en ik heb op youtube gekeke naar Blazing Angels dat is denk ik ook niet wat ik zoek alvast bedankt voor de snelle reacties

Helaas is er tot nu toe geen Ace Combat uitgekomen op de PC, maar wel op de Playstation en de Xbox 360. Ace Combat krijgt altijd hoge ratings en bevat veel actie en vind ik daarom een aanrader.

Geplaatst:

hij zoekt een game van vliegtuigen waar er een beetje actie in zit

en in Battlefield 2 - Modern Combat kun je vliegen als ik mij niet vergis

Battlefield 2 Modern Combat is meer de bedoeling dat je aan de grond gaat vechten, met leger tanks.

En met actie, bedoelt hij vast DogFights, oftewel gevechten met andere straaljagers.

En natuurlijk heb je dat ook wel bij de multiplayer versie dacht ik voornamelijk, maarja, dan ben je weer Xbox/PS2 live nodig.

En alsnog is BF2 Modern Combat meer gebaseerd op Grondtroepen, aangezien je bijna alleen maar vecht op de grond.

P.S. Lock on is wel een mooie spel, althans, als je het begrijpt.

Geplaatst:

ja lock on modern air combat is goed ik denk dat ik die is ga kopen weten julie nog realistische helikopter games?

Geplaatst:

ik heb 2 vragen over lock on

1 op wikipedia zeggen ze dat er in lock on modern air combat veel bugs zitten wat zijn die bugs?

2 kan je in lock on flaming cliffs ook met andere vliegtuigen vliegen of aleen maar met de su-25?

Geplaatst:
ja lock on modern air combat is goed ik denk dat ik die is ga kopen weten julie nog realistische helikopter games?

Mwah Helikopter games heb je niet echt veel.

Ik had vroeger een mooie spel, die in die tijd nog wel realistisch was, en dat heet: "Apache".

Op dit moment vind ik het natuurlijk niet echt realistisch meer, aangezien ik veel mooiere spellen gewend ben, zoals Flight Simulator e.d.

Ik denk ook dat dat de beste aanrader is; Flight Simulator 2004 of Flight Simulator X.

Alleen ik dacht dat je wel wat mods/plug ins moet downloaden om te kunnen schieten e.d. en om overige dingen te gebruiken.

Maar het blijft een geweldige game, ook al kun je niet meer doen dan missies voltooien en rondvliegen, en natuurlijk multiplayer!

Succes met kiezen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ej ik heb zelf FS2002 (erg mooi spel maar geen aktie) maar ik zou zelf combat flight simulator kiezen, daar zit geen balk ofzo zo bij het is echt eencool spel :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...