san andreas piloot Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 welke lock on kan ik het best kopen lock on modern air combat of lock on flaming cliffs maar kan je bij flaming cliffs aleen met de su25 vliegen of ook met anderen? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Flicht simulator X of 04 Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 ik ga denk ik lock on flaming cliffs maar ik kan zolang nie wachten weet iemand waar ik een(betroubare) demo van lock on modern air combat can downloaden is deze site betouwbaar? http://www.megagames.com/news/redir.cgi?ht...tails/html/8537 Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 als je lock on flaming cliffs koopt heb je daar dan ook standaart de vliegtuigen en missies van modern air combat bij of moet je daarvoor modern air combat kopen en dan pas flaming cliffs?of heb je bij flaming cliffs aleen de su-25 en dat je aleen als je lock on modern aircombat koopt die vliegtuigen en missies erbij? Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 is lock on ijgelijk nog te koop want ik was in de winkel gaan kijken maar daar was geen lock on en het was daarvol spelletjes ik heb nu il2 sturmovik1946 gekocht maar verkopen ze lock on nog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.