Jump to content

Runescape acount

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej ik heb een vraagje :

Men acount is gisteren gehackt en heb dus geen acount meer en zou vragen aan mensen die runescape spelen ofdat ze een runescape acount hebben voor mij .

Stuur via pb de acounts en passwords

Geplaatst: (bewerkt)
Tegen welke? Sommige doen het beter :D

ohhh snappie kweet het niet keb het gwn gemeld :(

Bewerkt: door .Syfes
Tegen welke? Sommige doen het beter :D

ohhh snappie kweet het niet keb het gwn gemeld :(

Account deeling is tegen de regels van Runescape. En als ik het goed heb ook tegen de regels van het GTAForum. Dus denk ik dat dit weinig nut heeft.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

gewoon overnieuw beginnen met een nieuw account anders heb je kans dat je gebant wordt voor account-sharing en dan ben je nog verder van huis.En wat als een persoon jouw een account geeft en jij dan bijv die persoon heel sterk maakt en hij dan opeens zijn account terugwil en zijn wachtwoord verandert ? dan heb je helemaal voor niks gewerkt.

Hej ik heb een vraagje :

Men acount is gisteren gehackt en heb dus geen acount meer en zou vragen aan mensen die runescape spelen ofdat ze een runescape acount hebben voor mij .

Stuur via pb de acounts en passwords

Runescape is wel grapig he.

Want er is weer een nieuwe update de menu is vet mooi en er is een nieuwe member skill bij ik ben member zit in combat68:D heb granite body granite shield granite legs rune legs rune full helm 1.2mile heb full mystic black dragon long en dragon dagger superpoiten ik ben vet goed ik geef voor mensen die niet veel geld hebben een tip!

ga je wood cutting tot 60 trainen want dan kanje yews hakken.

en daar me verdien je vele geld als je dan achter de grote bank bij varrock gaat grandexchance ofzo,dan kan je het daar vet snel verkopen zo verdien je veel geld;)

.mvg. ,

Bender

Bewerkt: door Turkse-maffia-Gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...