Jump to content

drie graven

easter aegs zijn cool

Recommended Posts

Geplaatst:

waarheid is => er is geen killer in gta sa maar wel zelfde man maar als een gewone member die rondloopt in boerderijdorpen zoals Blueberry,Montgomery,Angel Pine

image0084cf.jpg zie die man die heeft geen kettingzaag dus is er geen killer

Panticon killer in gta sa => FAKE!!!

Geplaatst:
Oke, maar ik blijf erin geloven :rolleyes:

ik ook maar jah waarom zijn er dan zoveel aanwijzingen ,

kan iemand mij dat uitleggen en wat lopen we te zieken over killers ik geloof dat ze bestaan deze topic gaat toch over die graven als er een killer rondloopt komen we die echt wel op een dach tegen zo niet sla ik mezelf voor men kop

Geplaatst:
waarheid is => er is geen killer in gta sa maar wel zelfde man maar als een gewone member die rondloopt in boerderijdorpen zoals Blueberry,Montgomery,Angel Pine

en wie zegt dat het perse dat gastje hoeft te zijn heel veel zegge van wel maar als de killer niet bestaat hoe weet iemand dan hoe die eruit ziet of benm ik nou zo dom :huh: :huh:

Geplaatst:

<_<Er is misschien wel misschien niet een Killer

We moeten gewoon een E-C-H-T bewijs hebben <_<

Geplaatst:
waarheid is => er is geen killer in gta sa  maar wel zelfde man maar als een gewone member die rondloopt in boerderijdorpen zoals Blueberry,Montgomery,Angel Pine

image0084cf.jpg zie die man  die heeft geen kettingzaag  dus is er geen killer

<_<Er is misschien wel misschien niet een Killer

We moeten gewoon een E-C-H-T bewijs hebben <_<

Zal nooit komen, wie heeft gezegt dat R* die lijst zal bevestigen ? Zeker een forum of een onbetrouwbare bron zoals een fan-site. <_<

ik nou zo dom 

Als jij eens wist wat ik op dit moment denk. :lolsign:

Geplaatst:
Als jij eens wist wat ik op dit moment denk. :lolsign:

ha ha ha eenigste wat je te zeggen heb maar ,ik weet het niet man.

over die killers en chit .

en wie zegt dat het echt perse die gast moet zijn ken wel een of andere gangster wezen want als tie niet besaat volgens jullie hoe weet je dan hoe die er uit ziet .

geef daar maar antwoord op en kom ik steeds op terug er zijn aanwijzingen .

en weer waarom zoeken jullie niet bij die graven dan want we hebbe het nou wel over die killers maar ga maar eerst kijken bij die graven bij ferb ridge vlak bij blue barry acses

Geplaatst:

Ik vind het echt laggen.!

Met die graven, killers enz.

Lekker Creapy! :lol:

En misschien is er wel een Killer.

Of niet.

Wie weet het <_<

Geplaatst:

kijk als iemand nuaw met echt bewijs kwam dat die killers bestaan of niet bestaan maar ik blijf dit zegge ga het chekke bij de fern ridge wel creapy :(:( maar moet je er voor over hebbe

Geplaatst:

Ja inderdaad,

Wie zegt dat die killer een oude vent moet zijn?

Op de site stond eerst die oude vent als killer maar hij was de killer nieteens <_<

En het stond al een paar maanden vast dat die oude kerel niet de killer was dus dan hoef je ook geen plaatje te posten.

Op www.gtaforums.com staat iemand die met zijn mobieltje een foto maakte van de killer.

Het is niet de duidelijkste foto maar het is met een mobieltje gemaakt...

Je ziet vaag dat iemand rondjes rent op een heuvel.

Als ik de foto's vind post is ze.

Lazlow

Geplaatst: (bewerkt)

Maar men beweert dat als je de boerderij van die zogenaamde killer bezoekt dat je dan word achterna gezeten met een kettingzaag (Texas Chainsaw Massacre)

maar is dat niet toevallig die boerderij met al die borden bij de oprit? Van ga weg, verboden terein enz enz,,,, welke boerderij??

O, ja en waar moet ik kijken voor die foto van die mobiel? (the killer)

Bewerkt: door STASKO
Geplaatst:
Maar men beweert dat als je de boerderij van die zogenaamde killer bezoekt dat je dan word achterna gezeten met een kettingzaag (Texas Chainsaw Massacre)

maar is dat niet toevallig die boerderij met al die borden bij de oprit? Van ga weg, verboden terein enz enz,,,, welke boerderij??

O, ja en waar moet ik kijken voor die foto van die mobiel? (the killer)

de oprit met de borden is dat niet het stuk grond van de TRUTH???

easter aegs zijn cool of GTA Gangster kan 1 van jullie een screen maken van de exacte locatie.

@ easter aegs zijn cool je hebt in deze topic aL 3 keer dubbel gepost

als je de forum regels kent mag je NIET dubbel posten

Geplaatst:

Dit was al lang bekend.

En 'easter aegs zijn cool' gebruik voor het Edit Knopje...

Topic Closed

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...