-GoldWing- Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 hey, ik wil graag draadloos internet op mijn psp maar ik krijg elke keer de zelfde verbinding die ik ook op mijn laptop heb. ik zeg laat ik het eens proberen dus op mijn psp verbindig testen zegt die dat ie geen verbinding kan maken dus ik weet niet wat ik moet doen. (Op mijn laptop doet die internetverbinding het wel) Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Misschien heb je WLan schakelaar niet aanstaan of je zit te verweg van de router (de psp heeft niet zo'n groot bereik). Anders heb je misschien wel beveiliging erop en heb je de sleutel verkeerd ingetypt. Reageren
joppie Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Maak een nieuwe verbinding aan, geef het een naam... Volg dus gewoon die stappen... Vervolgens switch je de WLAN schakelaar aan (links van de PSP ) en dan helemaal in het menu naar rechts naar internetbrowser en surfen maar... Volgens mij moet het zo... Bewerkt: 22 januari 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.