Sjorszzz Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Beste gamers, Ik speel vaak in de server genaamd [NL] SMX,s Freeroam. Nu heb ik daar een paar Hydra,s en Hunter,s en Tanks gevonden. Alleen kan ik daar niet in komen! Als ik er naast ga staan en druk op F om in te stappen gebeurd er niks. En dat is zo bij alle voertuigen die daar staan ik kan nergens in komen!! En het moet wel kunnen want ik zie andere er wel in vliegen en rijden. Dus wat zou hier het probleem kunnen zijn? Want het zou een beetje oneerlijk zijn als niet iedereen in die voertuigen kan komen. MVG Sjors12345 Reageren
Sandra Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Misschien zitten die voertuigen op slot. Je kan het beter in die server zelf vragen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dat heb ik ook gedaan maar dan krijg in van die antwoorden van: zoek dat zelf uit! enzo. Opslot kunnen ze denk ik niet zitten want dan zitten er een stuk of 30 opslot. En ik zie er wel andere invliegen en rijden. Dus ik dacht misschien weet iemand hier op het forum er meer van die ook wel eens op die server zit. Dus wie kan mij helpen? Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dat heb ik ook gedaan maar dan krijg in van die antwoorden van: zoek dat zelf uit! enzo.Opslot kunnen ze denk ik niet zitten want dan zitten er een stuk of 30 opslot. En ik zie er wel andere invliegen en rijden. Dus ik dacht misschien weet iemand hier op het forum er meer van die ook wel eens op die server zit. Dus wie kan mij helpen? Is f bij jou wel de knop waarmee je in auto's stapt? heb je die niet veranderd? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ja ik weet zeker dat dat die knop is want ik kan wel in andere voertuigen komen met de F knop! Reageren
Donwell Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Het zou mogelijk kunnen zijn dat enkel administrators van de server de voertuigen kunnen besturen en dus betreden, het kan ook zo zijn dat je een bepaald 'iets' moet hebben bereikt of gedaan voordat je dit kan. Ik zou het aan de server-admins vragen en niet in de chat waarmee je dus de antwoorden krijgt die je net zei, wellicht dat je dan een redelijk antwoord krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.