Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Beste mensen, Ik heb al zo'n 3 maanden een USB Stick. Maar waar ik mij toch wel telkens aan irriteer. Is dat ik hem er uit moet halen voordat ik hem opstart. Omdat hij anders niet wil opstarten. Is hier geen manier voor om dit weg te halen. Dus dat ik mijn USB Stick gewoon altijd in mijn computer kan laten zitten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik denk niet dat hier veel aan te doen is, doet ie het overigens op alle USB-Poorten en ook op andere computers, anders zou het misschien nog wel aan je PC kunnen liggen. Mocht dat niet het geval zijn, dan moet je er maar gewoon mee leren leven om die 3 secondes extra tijd te verliezen door het in en uit steken van je USB stick Greetz Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik denk niet dat hier veel aan te doen is, doet ie het overigens op alle USB-Poorten en ook op andere computers, anders zou het misschien nog wel aan je PC kunnen liggen. Mocht dat niet het geval zijn, dan moet je er maar gewoon mee leren leven om die 3 secondes extra tijd te verliezen door het in en uit steken van je USB stick Greetz Dan licht het inderdaad aan mijn PC, maar wat ik dan raar vind. Bij mijn ouders pc start hij wel op. Terwijl hun een veel slechtere en oudere computer hebben dan mij... Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dan ligt het inderdaad aan mijn PC, maar wat ik dan raar vind. Bij mijn ouders pc start hij wel op. Terwijl hun een veel slechtere en oudere computer hebben dan mij... Dat hoefd niks te zeggen, het kan zijn dat bij jou de USB poorten óf nog oud zijn (1.1 en geen 2.0) óf dat er misschien (maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk) iets met de software is óf dat ze misschien versleten of kapot zijn. Ik zou zeggen: ga naar een lokale computer zaak (waar ze die dingen ook repareren) en vraag het aan ze. Greetz Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dan ligt het inderdaad aan mijn PC, maar wat ik dan raar vind. Bij mijn ouders pc start hij wel op. Terwijl hun een veel slechtere en oudere computer hebben dan mij... Dat hoefd niks te zeggen, het kan zijn dat bij jou de USB poorten óf nog oud zijn (1.1 en geen 2.0) óf dat er misschien (maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk) iets met de software is óf dat ze misschien versleten of kapot zijn. Ik zou zeggen: ga naar een lokale computer zaak (waar ze die dingen ook repareren) en vraag het aan ze. Greetz Ik weet zeker dat ik 2.0 heb. En verder zal ik van't weekend is gaan kijken in de stad. Reageren
T@rget Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Dit is redelijk simpel op te lossen. Je moet in de BIOS bij Bood Devices even USB apparaten weg halen Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Je kan ook je moederbord-cdtje ff pakken en de usb-drivers opnieuw installeren. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Je kan ook je moederbord-cdtje ff pakken en de usb-drivers opnieuw installeren. USB drivers hoef je natuurlijk niet opnieuw te installeren, ze werken gewoon naar behoren. Bovendien heeft Windows standaard drivers aan boord, en worden dus ook door Windows geïnstalleerd. Zoals al eerder gezegd is, in de BIOS heb je een mogelijkheid te kunnen booten (starten) vanaf een USB apparaat, als je dat uitschakeld zoekt hij tijdens het opstarten niet meer naar USB apparaten en kan je de stick er gewoon in laten zitten. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Je kan ook je moederbord-cdtje ff pakken en de usb-drivers opnieuw installeren. USB drivers hoef je natuurlijk niet opnieuw te installeren, ze werken gewoon naar behoren. Bovendien heeft Windows standaard drivers aan boord, en worden dus ook door Windows geïnstalleerd. Zoals al eerder gezegd is, in de BIOS heb je een mogelijkheid te kunnen booten (starten) vanaf een USB apparaat, als je dat uitschakeld zoekt hij tijdens het opstarten niet meer naar USB apparaten en kan je de stick er gewoon in laten zitten. Mischien is het een domme vraag, maar ik ben niet goed met je computers.... Waar kan ik de bios vinden... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 De BOIS is een deel vóórdat de Windows opgestart wordt. Het is afhankelijk van het merk/type pc je hebt. Vaak zijn het de toetsen DEL of F2 of een F11. Je ziet de instructies ook als je gelijk na dat je de m aan hebt gezet. Bij mijn vader zijn pc staat "Press DEL to SETUP" *NOTE* Ik kan het fout hebben :$ Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 De BOIS is een deel vóórdat de Windows opgestart wordt.Het is afhankelijk van het merk/type pc je hebt. Vaak zijn het de toetsen DEL of F2 of een F11. Je ziet de instructies ook als je gelijk na dat je de m aan hebt gezet. Bij mijn vader zijn pc staat "Press DEL to SETUP" *NOTE* Ik kan het fout hebben :$ Ik snap wat je bedoelt. Ik start mijn com op. En bij het eerste scherm staan gelijk allemaal afkortingen. Als het goed is is het bij mij dan F2. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Als het F2 is, dan is dat m. Maar druk het wel vóór dat de Windows opstart. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Je kan ook gwn je USB stick eruit halen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hoelang heb je de pc eigenlijk al? Normaal moet het toch onddersteunt worden? Ik gebruik USB muis, USB toetsenbord en 2 usb sticks Alle vier werken uitstekend. Heb je iets veranderd in je pc of zo? Reageren
Rullez Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hoelang heb je de pc eigenlijk al?Normaal moet het toch onddersteunt worden? Ik gebruik USB muis, USB toetsenbord en 2 usb sticks Alle vier werken uitstekend. Heb je iets veranderd in je pc of zo? bijna een jaar, maar ik gebruik niks als USB apperaat.... Behalve dan mijn USB Stick. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.