Malt3se Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Type: Signature Stijl: Mafiozo Grootte: 430x130 Afbeelding: Bulletholes Poppenspeler. Tekst: (De naam) Lorenzo Sinacco. Dit is mijn RolePlay name Rand: Mag er leuk uit komen te zien. Kleuren: Ik weet niet welke kleuren mafiastijl zijn. Misschien weten jullie iets? Render (optioneel): Hoeft geen Extra (optioneel): De hand van de poppenspeler uit plaatje 2 is belangerijk. De tekst "Lorenzo Sindacco" zou ik hier graag onder willen, zodat hij zegmaar mijn naam aan zijn touwtjes heeft hangen. Alvast bedankt, //malt. P.S. Als je meer info nodig hebt kun je me altijd PMen of mailen.
JasonStatham Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Heej, Deze zou ik graag willen proberen.vandaag of morgen af. Ik had nog wele even een vraag. Waar moeten de bulleholes komen te zitten? MvG, GTA-fan2 Bewerkt: 22 januari 2008 door GTA-fan2
Malt3se Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Heej,Deze zou ik graag willen proberen.vandaag of morgen af. Ik had nog wele even een vraag. Waar moeten de bulleholes komen te zitten? MvG, GTA-fan2 Dat maakt niet echt heel erg uit. Ze mogen overal zitten, Niet in de tekst. Als je ook nog meer bulletholes kan vinden is ook goed. Dan heb je zegmaar verschillende soorten.
JasonStatham Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) heej, Sorry dat het zo lang duurde maar had veel voor school te doen. Ik heb 2 versies V.1 V.2 Als je iets anders wilt meld het dan hier of PB me. MvG, GTA-fan2 edit: Mooi om te horen dat je er zo tevreden over bent. Bewerkt: 24 januari 2008 door GTA-fan2
Malt3se Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 heej,Sorry dat het zo lang duurde maar had veel voor school te doen. Ik heb 2 versies V.1 V.2 Als je iets anders wilt meld het dan hier of PB me. MvG, GTA-fan2 Ik ben zeer geduldig, en bovendien gaat school boven alles. Ik vind ze echt prachtig! Als ik ooit iets voor je terug zou kunnen doen moet je maar een gil geven. Helaas kan ik geen signature's maken... Dikke dankjewel, //Malt3se.
Recommended Posts