Jump to content

video kaartje kiezen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb op wat sites gekeken en ik heb een mooie videokaart gevonde maar ik vind hem wat aan de goedkope kant

dus ik most hier maar even....

>> dese <<

ik weet niet wat jullie er van vinde dus ik vraag maar eve :Y

alvast bedankt :puh:

Geplaatst:

het hangt er eigenlijk ook vanaf wat voor spellen je wilt spelen.. speel jij een spelletje zoals Gta sanandreas, The sims, Rollercoaster tycoon 3 enz. dan hoef je natuurlijk niet de duurste kaart te kiezen. maar ga jij meer voor spellen coals Call of duty 4, Half life 2, en weet ik veel. :7 Dan zou ik een wat duurdere kaart nemen.

Zoals de Ati Radeon 1950 Pro misschien?? :Y

en volgens mij heb ik gehoord dat deze kaart niet echt een toppertje is.. :Y

Ik had zelf niet eens voor deze kaart gekozen, Ik zouw dan meer gaan voor de Hd 3850 ofso van Ati :)

Misschien is het nog handig om erbij te vermelden wat voor games enz. je gaat spelen enz. want dan kan je ook veel uitmaken wat nouw een goeie kaart is. :*D

Geplaatst:
het hangt er eigenlijk ook vanaf wat voor spellen je wilt spelen.. speel jij een spelletje zoals Gta sanandreas, The sims, Rollercoaster tycoon 3 enz. dan hoef je natuurlijk niet de duurste kaart te kiezen. maar ga jij meer voor spellen coals Call of duty 4, Half life 2, en weet ik veel. :7 Dan zou ik een wat duurdere kaart nemen.

Zoals de Ati Radeon 1950 Pro misschien?? :Y

en volgens mij heb ik gehoord dat deze kaart niet echt een toppertje is.. :Y

Ik had zelf niet eens voor deze kaart gekozen, Ik zouw dan meer gaan voor de Hd 3850 ofso van Ati :)

Misschien is het nog handig om erbij te vermelden wat voor games enz. je gaat spelen enz. want dan kan je ook veel uitmaken wat nouw een goeie kaart is. :*D

^^ tuurlijk ik speel voral graag gta sa-mp :engel:

maar die gaat sloom :duh: dus ik moet ff een nieuwe vidkaart hebben maar ik wil wel dat ik

oowk wel andere games kunne spele :puh: dus niej dat ik dan nog een nieuwe moet kope :cry:

Geplaatst:

Mssch als je iets zwaardere games wilt spelen de Nvidia 8800 GTS(heb ik zelf) en ben er wel redelijk blij mee :puh:

of je kan de Nvidia 8800GT nemen

Geplaatst:
Mssch als je iets zwaardere games wilt spelen de Nvidia 8800 GTS(heb ik zelf) en ben er wel redelijk blij mee :puh:

of je kan de Nvidia 8800GT nemen

gt gts ? weet ik het ik zocht 450 euri's _O_ dat tover ik niej even uit me mouw hoor :N

misch keek ik verkeert welke prijsje hebbe jullie?

maar wat is er mis met die kaart van my dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...