Jump to content

CO-OP Mode in GTA IV!


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Yup, vanaf morgen de allereerste preview. Ik kijk erna uit :eten:

me2, hopelijk ook de release maar denk dat de sites dat dan al bekend hadde gemaakt

De release zal langer op zich laten wachten denk ik :duh:

Hopelijk gewoon veel nieuwe weetjes :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat may co-op mode bij het onderwerp multiplayer. En 'may' betekent misschien dus het is nog niet zeker.

oja had k nog nie eens naar gekeke:p maar lijkt me wel vet, alhoewel k me niet egt kan voorstellen hoe dat dat in ze werk gaat (tussenfilmpjes, verhaallijn enz.).

Link to comment
Delen op andere websites

De bovenste info was al lang bekend dacht ik. In de PU van een paar maanden stond het.

Ik hoop dat ze de Co-op mode anders aanpakken dan in SA. Ik vond dat je het scherm moest delen erg slecht. Je móest wel bij elkaar in de buurt blijven anders kon je niet verder. Ze moeten dit keer gewoon split screen doen. En een online Co-op zou ook erg vet zijn.

domme vraag maar wat kom je precies te weten door een preview

Een preview is een voorproefje van de game. Gamejournalisten bespreken dan de eerste beelden/gameplay die ze gezien of gespeeld hebben. Je kan dan nog geen definitief beeld van de game krijgen en daarom is het een preview ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu nog meer overtuigt voor gtaIV te kopen (en ik was dat al , wat nu :bonk: ), het zal in ieder geval een revolutie zijn in gta games :Y

Dat denk ik ook wel. Ze gaan de lat nog hoger leggen. Het wordt immers Next-Gen. Ben benieuwd. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...