Jump to content

FOUTMELDING!


Timovich

Recommended Posts

Zou 't niet weten, maar bovenaan staat 16 bits.

Mischien moet je even naar

Eigenschappen

Instellingen

En daar zul je zien staan ''Kleur kwaliteit''. Mischien is dat 't ? Zou het niet weten eigenlijk.

Deze foutmelding zag ik ook zo nu en dan.

post-28-1106155043.jpg

En ik zie ook; C/windows/system32/autoexec.nt.

Mischien moet je even wat kijken op

  • Mijn Computer
  • :C
  • WINDOWS
  • System32
  • Kijken wat autoexec.nt is en wat je ermee kan doen, verwijderen mischien ( zal 't niet weten ).

Bewerkt: door Hayate
Link to comment
Delen op andere websites

Zou 't niet weten, maar bovenaan staat 16 bits.

Mischien moet je even naar

Eigenschappen

Instellingen

En daar zul je zien staan ''Kleur kwaliteit''. Mischien is dat 't ? Zou het niet weten eigenlijk.

Deze foutmelding zag ik ook zo nu en dan.

post-28-1106155043.jpg

En ik zie ook; C/windows/system32/autoexec.nt.

Mischien moet je even wat kijken op

  • Mijn Computer
  • :C
  • WINDOWS
  • System32
  • Kijken wat autoexec.nt is en wat je ermee kan doen, verwijderen mischien ( zal 't niet weten ).

1, het heeft niet met 16 bits te maken, want dat is iets heel anders, (bijf... W-XP-64 bits)

2, als je windows XP heb moet je me fff een PB sturen dan kan ik je verderhelpen

p.s vermeld fff wat voor pc je hebt, moederbord, procecor, gehuegen, harde schrijf, videokaart, etc

-ik zal het bestand niet verwijderen,

-ik zou een antivirus gaan instaleren, aangezien het erg daar op lijkt (steeds erger etc)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf denk gewoon dat het bestand AUTOEXEC.NT beschadigd is!

De oplossing staat hier: http://support.microsoft.com/kb/324767/nl#kb2.

Ik heb bij kladblok die codes ingevoerd en opgeslagen als AUTOEXEC.NT, maar het blijf gewoon een tekst bestand :(

Iemand een idee?

PS: Via die CD werkt ook niet helemaal bij mij :huh:

Als ik jou was had ik allang mijn pc opnieuw geinstaleerd. :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf denk gewoon dat het bestand AUTOEXEC.NT beschadigd is!

De oplossing staat hier: http://support.microsoft.com/kb/324767/nl#kb2.

Ik heb bij kladblok die codes ingevoerd en opgeslagen als AUTOEXEC.NT, maar het blijf gewoon een tekst bestand :(

Iemand een idee?

PS: Via die CD werkt ook niet helemaal bij mij :huh:

hier hebben we niks aan, als je nou gewoon fff je hardware opgeeft, dan kunnen we verder...

moet je kijken wat lief ik ben, ik heb fff dat bestand van mij (die dus niet bescahdigt is ff op GEO gezet download hem maar kijken wat er gebuerd.

http://www.geocities.com/mijnwereld/AUTOEXEC.zip

en een beetje enthoushaster (of hoe je dat ook scrijft) windows is geen slechte bestuuringsysteem,

Link to comment
Delen op andere websites

idee, idee:

als ik dit soort foutjes te vaak heb, verwijder ik alles op mijn comp, echt alles, met behulp van de windows xp cd, en dan installeer je alles weer, met behulp van de cd.

dan zijn alle foutjes weg, want je hebt als het ware een nieuwe computer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing staat hier: http://support.microsoft.com/kb/324767/nl#kb2.

Ik heb bij kladblok die codes ingevoerd en opgeslagen als AUTOEXEC.NT, maar het blijf gewoon een tekst bestand :(

Zet je bestands-extenties aan:

Verkenner => Extra => Mapopties => Weergave => Extenties verbergen voor bekende bestandstypen UITvinken.

Nu kun je de naam van autoexec.nt.txt (zo heet hij kennelijk bij jou) verandere in autoexec.nt

Bij mij staat er in c:\windows\repair ook nog een autoexec.nt Mogelijk kun je daarmee de oude overschijven gezien de dir naam repair.

Autoexec.nt wordt alleen gebruikt bij het draaiien van MS-Dos programma's of 16 bit programma's. Volgens mij is tegen woordig alles wel 32 bits. Draai je zoveel oude programma's dan?

Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing staat hier: http://support.microsoft.com/kb/324767/nl#kb2.

Ik heb bij kladblok die codes ingevoerd en opgeslagen als AUTOEXEC.NT, maar het blijf gewoon een tekst bestand :(

Autoexec.nt wordt alleen gebruikt bij het draaiien van MS-Dos programma's of 16 bit programma's. Volgens mij is tegen woordig alles wel 32 bits. Draai je zoveel oude programma's dan?

32bits of 64 bits :blink:

okeey heb je mijn dinges al gedownload dan ku je meteen kijken of hij het doet,

Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing staat hier: http://support.microsoft.com/kb/324767/nl#kb2.

Ik heb bij kladblok die codes ingevoerd en opgeslagen als AUTOEXEC.NT, maar het blijf gewoon een tekst bestand :(

Zet je bestands-extenties aan:

Verkenner => Extra => Mapopties => Weergave => Extenties verbergen voor bekende bestandstypen UITvinken.

Nu kun je de naam van autoexec.nt.txt (zo heet hij kennelijk bij jou) verandere in autoexec.nt

Bij mij staat er in c:\windows\repair ook nog een autoexec.nt Mogelijk kun je daarmee de oude overschijven gezien de dir naam repair.

Autoexec.nt wordt alleen gebruikt bij het draaiien van MS-Dos programma's of 16 bit programma's. Volgens mij is tegen woordig alles wel 32 bits. Draai je zoveel oude programma's dan?

Nee daarom vind ik het ook zo gek :unsure:

Ik zal wel alles ff proberen wat jullie nu hebben gezegt.. En nee ik formatteer het niet!! :mellow:

Bedankt voor de info BT en bradley1990 bedankt voor je bestand :)

Edit: AAAHHHH HIJ DOET HET WEERsweet.gifsweet.gifsweet.gifsweet.gif

Bewerkt: door Timovich
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...