Berrus Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Misschien is dit al ter sprake gekomen, of ik zie iets over het hoofd, maar hoe werken de stadionmissies precies? Heb gister in LS de 8-track gedaan. Als ik op WikiGTA kijk, zijn er 4 stadionmissies. Maar ik kan maar 3 stadions vinden. Zie ik eentje over 't hoofd? Of is het, net als Vice City, zo dat elk stadion die 4 missies heeft? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Nee de Dirt Track en de Kickstart zijn alle 2 in het Las Venturas Dirting Stadium. The Dirttrack kan je alleen op maandag en woensdag doen. Kickstart kan je op dinsdag en donderdag tot en met zondag doen. Voor beide missies heb je minimaal 50% bikeskil nodig. Reageren
Berrus Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ok, bedankt. Het verhaal is duidelijk. Reageren
guusje Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ik had een vraagje: ik moet de 2 stadion missies nog doen in Las Venturas maar die lukken mij niet. bij de eerste moet je die lichtjes pakken en dat lukt me niet. heeft iemand tips om die te pakken te krijgen, of is het gewoon blijven proberen. alvast bedankt groetjes guusje Reageren
Donwell Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Het is een kwestie van goed concentreren en zoveel mogelijk groene ledjes nemen. Daarna ook proberen wat rode en gele te nemen, voor meer punten. Je moet 25 punten of hoger halen zal je het halen. Op de smalle richeltjes moet je kleine stootjes gas geven, en op heuveltjes moet je een beetje vaart maken om het te halen. Je kunt ook bij de richels proberen achteruit te rijden, dit gaat altijd een stuk makkelijker. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Verspil je tijd daarnaast niet aan markers die waarschijnlijk toch niet te halen zijn, die fout maakte ik nog wel eens waardoor ik in tijdnood kwam. Je kunt het beste eerst nog een rondje door het parcours rijden om even te kijken welke makkelijk en juist moeilijk zijn (dit kun je bijvoorbeeld even noteren). In je tweede poging ga je je dan richten op de markers waarvan je zeker weet dat je ze kunt pakken. Bovendien is het altijd zo dat een groene marker makkelijker te pakken is dan een gele of rode marker. Wellicht dat je ook nog gebruik kunt maken van een . Met een voorbeeld erbij kun je misschien de kunst afkijken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb even een kaartje gemaakt Blauw is de route, en erbij staat wat voor objecten het zijn. De moeilijke objecten heb ik niet op de route gezet. Alleen de makkelijk haalbare. Ik doe het even uit mijn hoofd dus niet alles zal precies kloppen, maar het klopt voor een groot gedeelte wel. Als je het niet kan lezen klik dan maar erop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.