Neville Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Aangezien ik bijna heb gevonden wat ik zoek zal ik het verhaal even korter maken. (Oude riedeltje heb ik effe weggehaald, was toch nogal onduidelijk) Ik will een image map maken (dus hyperlinks door middel van gebieden op afbeeldingen) maar dan wou ik het zou doen dat als je over een gebied heen gaat met je muis waar een hyperlink aan verbonden is, dat je dan boven dat gebied een soort tooltip op ziet springen die verteld welke pagina je bezoekt als je op dat gebied klikt. Eventueel zou ik nog er voor willen zorgen dat dat gebied highlighted wordt als je er met je muis over heen gaat. Wie kan mij helpen met dat tooltip gedeelte, en eventueel dat highlighten? (Ik wil niet die standaard Windows tooltip want die is lelijk) Alvast bedankt. Bewerkt: 22 januari 2008 door Neville Reageren
Argon Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 In de hyperlink zet je het volgende atribuut: onMouseOver En daarin zet je dan dit: onMouseOver="document.getElementById("infoBox").style.visibility = 'visible';" onMouseOuit="document.getElementById("infoBox").style.visibility = 'hidden';" Dan maak je ook nog een divje met de tekst <div style="visibility: hidden;">Dit is de tekst</div> Niet getest maar het zou moeten werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.