sanvice Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo iedereen,ik zoek al heel lang naar WoW gratis downloaden maar ik kan hem niet vinden. Kan iemand me misschien een link sturen waar ik hem wel kan downloaden. Alfast bedankt . Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo iedereen,ik zoek al heel lang naar WoW gratis downloaden maar ik kan hem niet vinden.Kan iemand me misschien een link sturen waar ik hem wel kan downloaden. Alfast bedankt . >>Hier<< vind je een 10-dagen trial van WoW. Als je de hele versie wilt zul je hem moeten kopen, want als je de hele versie wilt downloaden mogen we je niet helpen. Reageren
moechy Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Je kan hem btr gewoon in de winkel kopen hoor zoveel kost hij niet meer. Maar €15 fzo maar als je de volledige versie wilt downloaden(illegaal) daar mogen we je niet mee helpen zoals ghostrider al vermeldde Reageren
T@rget Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo iedereen,ik zoek al heel lang naar WoW gratis downloaden maar ik kan hem niet vinden.Kan iemand me misschien een link sturen waar ik hem wel kan downloaden. Alfast bedankt . >>Hier<< vind je een 10-dagen trial van WoW. Als je de hele versie wilt zul je hem moeten kopen, want als je de hele versie wilt downloaden mogen we je niet helpen. Dat is de hele versie van het spel zelf Allen kun je daar ook inderdaad een account maken voor 10 dagen, dan kun je maximaal maar tot level 20 en je kunt niet met andere spelers handelen (Wel praten) Reageren
~Chillage~ Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Hallo iedereen,ik zoek al heel lang naar WoW gratis downloaden maar ik kan hem niet vinden.Kan iemand me misschien een link sturen waar ik hem wel kan downloaden. Alfast bedankt . >>Hier<< vind je een 10-dagen trial van WoW. Als je de hele versie wilt zul je hem moeten kopen, want als je de hele versie wilt downloaden mogen we je niet helpen. Dat is de hele versie van het spel zelf Allen kun je daar ook inderdaad een account maken voor 10 dagen, dan kun je maximaal maar tot level 20 en je kunt niet met andere spelers handelen (Wel praten) klopt maar als em dan hebt kan je ook op private servers ik help je hierbij niet want sommige ervan zijn illegaal er zijn wel private servers die legaal zijn Reageren
sniperkill14 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 ik zeg alleen Torrents dat is alles wat ik zeg Reageren
Dastard Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 ik zeg alleen Torrents dat is alles wat ik zeg Reageren
moechy Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) ik zeg alleen Torrents dat is alles wat ik zeg De Torrents die jij bedoeld zijn illegaal mijn lieve vriend Bewerkt: 7 juni 2008 door moechy Reageren
Jericho Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 De grappigste reactie ooit op gtaforum... Torrents illegaal? Torrents zijn helemaal niet illegaal in hun geheel, er zitten alleen wel illegale torrents tussen. Reageren
moechy Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 De grappigste reactie ooit op gtaforum... Torrents illegaal? Torrents zijn helemaal niet illegaal in hun geheel, er zitten alleen wel illegale torrents tussen. Ik had het over de torrents die hij bedoeld dude. Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Hallo iedereen,ik zoek al heel lang naar WoW gratis downloaden maar ik kan hem niet vinden.Kan iemand me misschien een link sturen waar ik hem wel kan downloaden. Alfast bedankt . >>Hier<< vind je een 10-dagen trial van WoW. Als je de hele versie wilt zul je hem moeten kopen, want als je de hele versie wilt downloaden mogen we je niet helpen. Dan kan je het beter niet downloaden maar 10 dagen en dan kan je niet meer spelen. niks aan Bewerkt: 22 juli 2008 door raymono Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.