Jump to content

favoriete wagen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

oeps ik ben hydra blast geweest heb deze topic plat gebombardeert lol

dus leave this topic

te gedaan gesloote ik antwoord niet meer

Bewerkt: door LOKE DOPE
Geplaatst: (bewerkt)
Eeeehm, beetje eigendunk?

dat kan je wel zeggen :D Maar oke, loke dope als je wil dat je een beetje populair wordt moet je ff

wat beter abn leren schrijven.

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:
Eeeehm, beetje eigendunk? :clown:

bwa da mag en ik heb wel niet over ale servers geract die twee ben ik bekend op andere niet zo neig :puh:

leest eerst goed voor comentaar aub lees eens goed vanonder

want moest ik overal bekend zijn eeuuhhh dan had ik geen tyd voor te werken en scoole :cab::D

but enyway if you think i say this i like it enyway buth it isent there is always some1 tath will bait you

Geplaatst:

dat kan je wel zeggen :D Maar oke, loke dope als je wil dat je een beetje populair wordt moet je ff

laat ik het zo stellen ik denk niet dat ik de besten ben en abn srry ik spreek better engels en schrijf better engels dan mijn moedertaal nederlands srry daarvoor kan dat niet veranderen te laat dus no comments on that 1 aight:p

Geplaatst:

laat ik het zo stellen ik denk niet dat ik de besten ben en abn srry ik spreek better engels en schrijf better engels dan mijn moedertaal nederlands srry daarvoor kan dat niet veranderen te laat dus no comments on that 1 aight:p

by the way het ging hier over u fav otto en niet over eigen dunk of zoon shit ok

peace :tu:

aight :D

Geplaatst:

bwa da mag en ik heb wel niet over ale servers geract die twee ben ik bekend op andere niet zo neig :puh:

want moest ik overal bekend zijn eeuuhhh dan had ik geen tyd voor te werken en scoole :cab::D

but enyway if you think i say this i like it enyway buth it isent there is always some1 tath will bait you

Wel, van je Engelse spelling klopt al weinig, en van je zinsopbouw snap ik ook weinig.

En jij spreekt beter Engels dan Nederlands? Dat kan ik me gezien die laatste zin niet voorstellen hoor. :{

Overigens vraag ik me af waarom je een heel topic opent over de Phoenix... :?

Geplaatst:

Wel, van je Engelse spelling klopt al weinig, en van je zinsopbouw snap ik ook weinig.

En jij spreekt beter Engels dan Nederlands? Dat kan ik me gezien die laatste zin niet voorstellen hoor. :{

Overigens vraag ik me af waarom je een heel topic opent over de Phoenix... :?

lol ok

ksap je ik ben van west vlaanderen en zo klape we lek iere

en nog iets bv erb staat in engels tath is miss ok meschien nog meer deze veel me op maar i weet wel hoe ik hetmoet schrijfen kijk that en ik ben gewoon weg pist omdat ik sa niet meer kan spellen

en een topic over ta car awel dat is mijn fav otto en der staat eerst wat is je wagen ik denk gewoon weg dat ik deze sluit want iedereen komt ier och ma den velle uithangen lol realy funny

Geplaatst:

1. dit topic gaat over favo auto

2. dat hij eigenunk heeft, wat boeit het

3. driedubbel posten is een nieuw record

4. ontopic: mijn eige getunde auto

Geplaatst:

Offtopic: 2x zelfs :7

Ontopic: Blista compact: omdat hij zo'n lekkere wegligging heeft

Geplaatst:
3. driedubbel posten is een nieuw record

Bij langer na niet. ;)

Waar gaat dit topic over? Duidelijkere formulering, eerst zoekfunctie gebruiken en dan pas posten. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...