Jump to content

Welke GTA heeft de vetste eindmissie?

Welke GTA heeft de vetste eindmissie?  

65 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA heeft de vetste eindmissie?

• GTA Vice City Stories
      4
    • GTA Liberty City Stories
      0
    • GTA San Andreas
      40
    • GTA Vice City
      12
    • GTA III
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgen we de tijdlijn even: In GTA SA doet Catalina niets anders dan schreeuwen tegen je, en ze maakt je uit voor weet-ik-veel-wat allemaal. Na haar missie's krijg je ook nog telefoontjes in de trand van "Pig!".

Dan geeft het zeker een voldoening om haar uit te schakelen. :puh:

Op de tweede plaats komt zeker GTA SA.

Geplaatst:

Ik vind die van GTA: San Andreas het vetst. Iedereen die de storyline speelt droomt er toch van om die van verader van een big smoke een kogel door zijn kop te jagen :engel: .

Geplaatst:

waarom staat deze pol eigelijk in het SA deel, de stemming zou niet echt eerlijk zijn omdat in dit deel meestal de mensen komen die SA het liefst / leukste vinden

Geplaatst:

Waar moet het anders staan dan? In het feedback? Daar is het te onzinnig voor, hij staat waarschijnlijk hier omdat de meeste mensen de laatste missie van GTA San Andreas het leukste vinden. ;)

Geplaatst:

1 sa lekker uit gebreide missie

2 vcs goede aktie en kan je eindelijk mattinez eindelijk uitschakelen

3 vc sonny doden lance doden

4 gta 3 mooi gemaakt

5 een beetje saai

Geplaatst:

End of the line natuurlijk kwas en half uur bezig om het te halen lekker uitgebreid de vetste missie van allee GTA`S Vind ik :dans:

Geplaatst:
End of the line natuurlijk kwas en half uur bezig om het te halen lekker uitgebreid de vetste missie van allee GTA`S Vind ik :dans:

helemaal met je eens en het was een moeilijke missie in plaatst van de andere van VCS

Geplaatst:

ik heb net vcs uitgespeelt en ik vond deze eindmissie ook best wel vet

eerst met een hunter die je van de legerbasis hebt gestolen een gebouw helemaal bombarderen

daarna naar binnen gaan en het gebouw per etage helemaal uitkammen en mensen neerschieten

en op het laatst eindelijk je 2 grootste vijanden uitschakelen ^_^

Geplaatst:

Ik vond die van Gta Vice City Stories het leukste!

Maar nog een vraag, ik ben bij Vice City, nog 3 missies te gaan. Ik heb die telefoon missies als laatste gedaan, alleen moet ik die laatste telefoon missie nog, maar die is nergens te bekenen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...