NickBonJovi Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta? EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta? EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul. bedoel je geen oranje stippen , anders weet ik niet over wat je het hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Er zijn ook nog blauwen (alleen bij GTA San Andreas nog gezien). hieronder even de legenda: Oranje stip: Gewoon, altijd Rode stip: Na missie, of een andere voorwaarde Blauwe stip: Tijdens een missie Knipperend: In een interieur Bewerkt: 22 januari 2008 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Er zijn ook nog blauwen (alleen bij GTA San Andreas nog gezien). hieronder even de legenda:Oranje stip: Gewoon, altijd Rode stip: Na missie, of een andere voorwaarde Blauwe stip: Tijdens een missie Knipperend: In een interieur knipperend klopt niet, dat moet toch geel zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Thanks aan VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 En als je erop gaat staan kan je zelfs zien onder welke voorwaarde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Ook thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.