The devel Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Omg, Ik ben wel noob,. enzo,. Maare ik vroeg me af hoe je moet inloggen xD Ik heb een account enzo aangemaakt maar telkens als ik ga spelen staat er: You not hast logged in,. of what ever,. Maare ik kan nu niet inloggen,. Naja ik weet ook niet waar,. Kan iemand me helpen? Reageren
Donwell Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Vaak is dat op servers met het volgende commando: /login [password] Op MTA weet ik het commando niet helemaal, maar waarschijnlijk gaat het op dezelfde manier. Zo niet, probeer dan eens de '/' te vervangen door een '!'. Op de plaats van '[Password] moet je dan je wachtwoord in typen. Reageren
The devel Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Vaak is dat op servers met het volgende commando:/login [password] Op MTA weet ik het commando niet helemaal, maar waarschijnlijk gaat het op dezelfde manier. Zo niet, probeer dan eens de '/' te vervangen door een '!'. Op de plaats van '[Password] moet je dan je wachtwoord in typen. Ik zal proberen,. Alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Als aanvulling op hierboven: Het kan zijn dat je account verwijderd is, kan zijn dat je het verkeerde wachtwoord intypt, en het kan ook zijn dat je het verkeerde commando doet. In de meeste servers log je in met '/login', maar het wil nog wel eens afwijken en dat het commando dan '/signin' is bijvoorbeeld. Vraag desnoods een server admin of jouw account nog bestaat, als je zeker weet dat je het goede wachtwoord intypt. Het wil namelijk nog wel eens zo zijn dat je account na een x aantal dagen wordt verwijderd om ruimte te besparen. Als je het sneller wilt doen kan je altijd nog zelf even '/register' doen, of het commando wat daar wordt gebruikt. Kijk bij '/help' '/cmds' '/commands' naar het commando, mits deze functie aan is. Reageren
The devel Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Als aanvulling op hierboven: Het kan zijn dat je account verwijderd is, kan zijn dat je het verkeerde wachtwoord intypt, en het kan ook zijn dat je het verkeerde commando doet. In de meeste servers log je in met '/login', maar het wil nog wel eens afwijken en dat het commando dan '/signin' is bijvoorbeeld. Vraag desnoods een server admin of jouw account nog bestaat, als je zeker weet dat je het goede wachtwoord intypt. Het wil namelijk nog wel eens zo zijn dat je account na een x aantal dagen wordt verwijderd om ruimte te besparen. Als je het sneller wilt doen kan je altijd nog zelf even '/register' doen, of het commando wat daar wordt gebruikt. Kijk bij '/help' '/cmds' '/commands' naar het commando, mits deze functie aan is. Jhaa,. maar na 2 uur word je account niet verwijdert maar het ww,. en gebruikers naam heb ik bijna altijd het zelde maar ik probeer de comandoows ff XD Tog bedankt Reageren
Argon Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Gaat het om mta race of dm. Bij mta race is het inlog command als admin: /rcon_login <password> Bij mta dm is het /login <password> en register is bij MTA:DM gewoon: /register <password>. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.