Jump to content

Probleem met site

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu (mn plaatjes probleem is nu opgelost) een site, (nouja ben ik aan bezig) maar als ik nbij de inhoud iets typ dan wordt de inhoud-tabel groter, niet zo,n probleem op zicht,maar het menu rekt ook uit, wat moet ik doen om het menu in zn waarde te laten

Mijn website <<KLIK>>

Geplaatst:
Ik heb nu (mn plaatjes probleem is nu opgelost) een site, (nouja ben ik aan bezig) maar als ik nbij de inhoud iets typ dan wordt de inhoud-tabel groter, niet zo,n probleem op zicht,maar het menu rekt ook uit, wat moet ik doen om het menu in zn waarde te laten

Mijn website <<KLIK>>

Shift enter?

Geplaatst:

Shift+enter is voor als je maar een regel wilt, mijn menu rekt mee uit, shift+enter helpt daar niks aan

Geplaatst:

Je menu rekt mee uit omdat het in dezelfde rij staat als de inhoud.

Een rij heeft altijd dezelfde hoogte in elke cel die erin staat. Heeft één cel meer ruimte nodig, dan word de hoogte groter, in elke cel. In jouw geval wordt het menu dan ook groter.

Om dit tegen te gaan gebruikte ikzelf altijd de methode om de linkerkant en rechterkant elk als een eigen tabel in een aparte cel te zetten. Je krijgt dan als het ware

<table> = Omkaderingstabel
<tr>
<td> = eerste cel
<table> = Menu links
<tr>
<td>
</td>
</tr>
</table>
</td>
<td> = tweede cel
<table> = Inhoud rechts
<tr>
<td>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>

Hierdoor kunnen ze onafhankelijk van elkaar bewegen, waarmee jouw probleem opgelost zou moeten zijn.

Ik ben er even mee bezig geweest, om een idee te geven:

Wagemakerswebdesign.nl.htm

Geplaatst:

thnx

maar eh

ja erg fijn, nu zie ik de bomen en het bos niet meer, kan niks meer terug vinden, geen links dus :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...