Jump to content

Geld :D

Swiggers

Recommended Posts

De beste mogelijkheid als je nog helemaal in het begin van het spel bent is mijns inziens de taxi-missies. Deze zijn niet moeilijk, en ze leveren je al snel duizenden dollars op. Je moet daarvoor wel een stuk of 30 fares achter elkaar doen, aangezien elke 5 achter elkaar je 500 extra oplevert per 5e keer.

Brandweerwagenmissies in het begin gaan moeilijk, aangezien het aardig moeilijk is om aan een brandweerwagen te komen, en de missies nog redelijk lastig zijn, wat ook geldt voor de ambulance en zeker voor de vigilante missies.

Later in het spel wordt geld verdienen steeds gemakkelijker, vooral de DirtRing, als je hier een tijd onder de 5 minuten haal (wat langzamerhand steeds makkelijker wordt) levert je dat $50.000 per keer op. Ook de geldgenerators bij Vercetti Estate en de Assets zijn genoeg om jezelf behoorlijk in de watten te leggen.

Andere omslachtige manieren zijn:

- Voetgangers doodslaan en geld pakken

- Winkels overvallen

- Parkeermeters in Downtown omrijden en geld oppakken

- De topfun-missies

Delen op andere websites

Andere omslachtige manieren zijn:

- Voetgangers doodslaan en geld pakken

- Winkels overvallen

- Parkeermeters in Downtown omrijden en geld oppakken

- De topfun-missies

Kleine aanvulling van het lijstje:

- De zijmissie Cone Crazy

Delen op andere websites

Met de Cop Outfit de legerbasis binnengaan, de Rhino stelen en viligante missies gaan doen. Moet je wel 100% voor hebben 90 hidden packages voor hebben verzameld.

Andere manieren om aan een Rhino te komen: Jatten tijdens een 6 sterren wanted level (een molotov cocktail jaagt de bestuurders er wel eens uit), of jatten tijdens de missie Sir, Yes Sir de gestolen tank naar je eigen garage brengen.

Na level 15 is de viligante missie echt een goudmijn. Zodra je tank ietwat begint te roken (hij kan kapot!) Moet je hem eventjes naar je garage brengen. Uitstappen, uit de garage lopen, poort laten dichtgaan en weer instappen.

EDIT @ Hanneswasco: Ja ik gokte het maar :puh: Ik wist dat het na iets was. Bedankt!

Bewerkt: door MartyCeha
Delen op andere websites

Iemand in Ocean View? Voor ik weet ben ik daar nooit iemand tegengekomen, maar het zal vast niet opwegen tegen de vele duizenden die je kunt verdienen met de taxi-missies. Bovendien moet je dan elke keer een eind weggaan en weer terugkomen voor je dezelfde persoon weer neer kunt schieten. De taxi-missies lopen gewoon in één stuk door.

Delen op andere websites

Eén woord: Vigilante

Verzamel alle 100 hidden packages, dan staat er een Hunter in de legerbasis. Trek een politiepakje aan en haal hem op (of laat het politiepakje uit, dat is ook leuk maar wel pittig). Dan doe je vigilante met de hunter (een apache helicopter). Je kunt dan schieten met een machinekanon en raketten. Ik heb een keertje lvl 130 gehaald met vigilante, ik had uiteindelijk een miljard of 100 miljoen (een van de twee, ik weet het niet meer). Dat is in elk geval veel geld, en zonder cheats.

Delen op andere websites

Alleen is 100 miljoen wel erg overdreven. Volgensmij kun je het hele spel met 1 miljoen al doorkomen, dus 100 miljoen lijkt mij wel erg vergezocht. Verder is het wel volgensmij de snelste manier om enorm veel geld te gaan verdienen, alleen zo jammer dat het wel heel lang goed moet blijven gaan.

Delen op andere websites

Iemand nog een goede tip om geld te verdienen?

(zonder cheats)

Swiggers :cya:

op het tweede eiland ( waar je niet meteen kan komen ) heb je een huis met helicopter ( met drie garages ) als je naar de kant van het restaurant gaat heb je parkeerpaaltjes ( zie je niet meteen maar wel doorrijden ) en als je die paaltjes omverrijdt ligt er geld op de grond ( niet zo veel maar de politie vind het niet erg)

Delen op andere websites

gaat makkelijk als je goed bent..

stunten.. als je een goede 100 stunts doet en 100 $ per keer is 10.000

en is vooral leuk ( mening ).... nu ik er eigenlijk over denk is het helemaal geen goede manier maar toch :schater:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...