Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: NFS, Burnout, Gran Turismo etc.

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Over een weekje?

Opmerking: Ik post hem na die van jouw

Iemand? :sigaar:

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil het wel proberen. 8) Ik zal hem proberen om zo snel mogelijk af te hebben. ;)

Hier is mijn deel, het deel van M4X zal zo ook komen. :engel:

nfsbattleya6.jpg

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst: (bewerkt)

Even op een rijtje zetten dan is het wat overzichtelijker. :)

2fast{0}

nfsbattleya6.jpg

M4X

4copycb6.jpg

Veel succes M4X :)

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar M4X, bij hem passen de kleuren en de effecten allemaal bij elkaar. Bij de andere is dat niet zo, en bij hem is de tekst ook minder.

Geplaatst:

Wel ik vind die van 2fast{0} mooier.

Maar een echte vakkundige mening kun je niet verwachten van mij omdat ik er bijna niks van ken.

Dus ga ik gewoon over naar het stem gedeelte.

STEM: 2fast{0}

Geplaatst:
Wel ik vind die van 2fast{0} mooier.

Maar een echte vakkundige mening kun je niet verwachten van mij omdat ik er bijna niks van ken.

Dus ga ik gewoon over naar het stem gedeelte.

STEM: 2fast{0}

Als eerste wil ik opmerken dat er niet op deze manier gerate mag worden. Ik weet niet wat de varvolgen ervan zijn ofzo maar hier een quote uit de regels.
Slecht voorbeeld:

Ziet er leuk uit een 7 krijg je.

Tijd voor mijn rate nu:

M4x: Een prachtige sig. Het geeft een erg mooi effect alles. Net of de auto echt deruit vliegt. Dat het op sommige plekken ook wat lichter is geeft een prachtig effect. Die kleine lichteffecten zitten allemaal op een goede plek. De tekst die je links onder hebt had misschien iets anders gekund maar het past er wel mooi bij. Rechtboven staat ook nog 'paradise'. Ik weet niet of dit bij het plaatje hoorde. Zon niet, dan vind ik dat je dit uitstekend erin hebt verwerkt. Je hebt ook een mooie dubbele border die bijpassende kleuren heeft.Rechts loopt een stukje lichtschijn door de auto heen. Dit geeft een niet al te mooi effect. Zeker ook als van die kleine lichtjes er bij zitten.

2fast{0}: Ik vind dat je net als bij M4X mooie lichteffecten hebt. Ook de groene straal levert een geweldig effect.Er zijn wel jammer genoeg wat minpunten. Om te beginnen heb je een beetje te veel gebrusht. Daardoor krijgt het niet zo iets al bij M4X dat de auto eruit komt. De render rechts past niet echt bij het plaatje. Ook valt het me op dat bij die render de licht van links komt. Dit is best mooi maar bij het haar ziet het er wel heel hoekig uit.

Stem: M4X

Beide nog succes met de battle.

GTA-fan2

Geplaatst:

2fast{0}:

Mooie sig, maar ik vind de achtergrond wat druk. De wagen op de achtergrond wordt opgeslokt door de witte omgeving, wat het voor mij net wat minder mooi maakt. Je hebt er wel mooie effecten in gezet, die dan ook weer passen bij de sig. De enige minpuntjes op deze sig vind ik de vrouw op de voorgrond, de tekst en de drukte op de achtergrond. Als die vrouw weg was gelaten zag het er nog wat voller uit en kwam de wagen ook nog net wat meer naar voren. Een 7,2/10 voor jou. :)

M4X:

Ook jij goede sig. :Y De kleuren die je hebt gebruikt passen allemaal mooi bij elkaar, en hij is niet druk op de achtergrond, wat het geheel mooi passend maakt. De effecten heb je ook op de juiste plaatsen en manieren ingevoerd. :) Alleen de border vind ik een beetje te licht, dat is het enige minpuntje wat ik erop heb aan te merken. Een 8,7/10. :)

Mijn stem gaat dus uit naar M4X.

Geplaatst:

Eerst moet ik zeggen dat ze allebei vét zijn. Comments & Rates:

2fast{0}:

Mooie sig. Wat opvalt is de groene, grauwe kleur. Die vrouw met die geheimzinnige groene straal maakt het modern en excentriek. 7,5/10

M4X:

Goed, mooie achtergrond en een duidelijk staarbeeld, een echte sig. Jullie hebben allebei gekozen voor groen, dat goed bij bijv. Burnout Paradise past, zoals M4X heeft. gedaan. Top! 8,7/10

Vote:M4X

Mvg,

Cabyon

Geplaatst:

2fats{0}: Wow geweldige signature. Ziet er leuk uit. Alleen jammer dat de kleuren niet passen. Groen-wit is geen goede combinatie. Ik hoop dat die vrouwtje de render is. En de auto de achtergrond. Anders zijn de effecten mislukt. Verder is kan ik niks zeggen. Hij is prachtig. Owja. Tekst is mooi gelukt.

M4X: Deze signature is ook mooi eigenlijk mooier dan die van fast. Geen aparte render. Gewoon meteen met achtergrond. Vind ik altijd leuk. Met leuke effecten. Alleen de tekst kon wat beter. leuke border er omheen. Wat kan ik nog meer zeggen? Geweldige signature.

Stem: M4X

Geplaatst:

De winnaar van de battle is geworden, M4X! Gefeliciteerd met je overwinning, +1 punt voor jou. De verliezer van de battle is helaas 2fast{0}, gelukkig verlies je geen punten.

Topic closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...