corvie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 K zoek nog een van de Rampages. op de plattegrond of gtagames.nl is het nummer 29, k kan hem alleen niet vinden. nummertjes staan altijd stukkie verderop. kan iemand helpen. Reageren
Baffie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Anders kan je ook nog altijd op deze site kijken, dit is de site waar gtagames.nl zijn plattegronden ook vandaan heeft. Dan bij Vice City kijken en vervolgens op 100% completion. Daar kan je alles (dus ook de rampages) opzoeken en er een screen van zien. Reageren
corvie Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 tnx. ik zie net dat ik die al heb. Ik cheat ook. dus toen ik een keer keek bij Stats stond er - van de 35 terwijl ik er al 24 had gedaan. ik heb het voor de PS2. dus. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 AHAA!! Hier levend bewijs dat de PS2 vaag is... Ik speel zelf ook PS2 en bij mij staan er in mijn stats ook dingen die niet kloppen... Dus... En na het cheaten kan je het spel niet 100% uitspelen Reageren
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Nou ja, levend. Maar in de Stats op de PC staat ook iets wat niet klopt. Namelijk dat als je Trial by Dirt ga doen (motorparcours in downtown) en je hebt het uitgereden komt het niet in de Stats, dan ga je Test Track doen (met de landstalker zelfde parkoers omgekeerd) en die komt wél in de Stats, als je vervolgens de Trial By dirt weer ga doen komt deze er wel in te staan alleen met precies dezelfde tijd als de Test Track en het maakt niet uit of je het dan sneller of langzamer gedaan hebt. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Lol, ik denk dat alleen de eerste tijd dan telt... Is dat ook bij andere races?? Reageren
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Nee, alleen bij die Race. Maar de snelste tijd telt dan telkens, het gaat erom dat je je tijd telkens weer verbreekt, je kunt dat ook héél goed gebruiken om geld te verdiene als je het dan de eerste keer gewoon een uur over doet. Dan 59:59 en zo telkens naar beneden heb je aan het eind een behoorlijk bedrag dat je telkens binnenkrijgt hoor. Bewerkt: 22 januari 2005 door Baffie Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ja zo heb ik het ook gedaan... Maar bij mijn stats staat dat ik het binnen 3:12 heb gehaald terwijl mijn record 2:02 is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.