Twinsen Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 hoi allemaal, op mn server heb ik wel auto`s in lv, maar daar houd het ook op. kan iemand helpen met een link of tip hoe ik auto`s over de hele map verspreid? alvast bedankt, Twinsen Reageren
Sandra Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) AddStaticVehicle(modelID, x, y, z, hoek, kleur1, kleur2); >>Hier<< kan je mijn Nederlandse tutorial downloaden, daarin staat uitgebreid uitgelegd hoe je voertuigen spawnt. (en nog veel meer) Bewerkt: 23 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
Twinsen Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 AddStaticVehicle(modelID, x, y, z, hoek, kleur1, kleur2); >>Hier<< kan je mijn Nederlandse tutorial downloaden, daarin staat uitgebreid uitgelegd hoe je voertuigen spawnt. (en nog veel meer) opnieuw bedankt Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Sandra Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Hier kan je hem nu vinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=67105 Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Hier kan je hem nu vinden:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=67105 dit is niet echt wat ik bedoel , maar toch bedankt wat ik juist bedoel is dat elke speler eenderd waar een commando intoetst zoals /car 447 voor een seasparrow snap je? maar mijn vraag is dan, moet ik voor elke auto een apart commando invoegen of is er 1 commando voor dit en zou ik die commando dan ook krijgen aub Grtzzz Lees eens wat topics door. Plaats de link zo. Oops, beetje brutaal. Het is ook makkelijk om de zoek functie te gebruiken en om wat topics door te lezen. Daar leer je ook veel van. >>jou /car commands is alleen /v<< maar dat kun je wel aanpassen. Bewerkt: 8 april 2008 door Remcconen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.