Jump to content

v2.00 savegame op v1.00

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Gisteravond zat ik GTA:SA te spelen toen ik er ineens achter kwam dat ik vaak een CTD had. Na even wat nadenken en kijken kwam ik er dus achter dat ik gewoon een v2.00 savegame op een v1.00 GTA:SA zat te spelen. Wat gebeurt is nadat ik een aantal keren had gevraagd of iemand een missie voor mij kon doen. Want daar had ik v2.00 opgegeven ipv v1.00

Op het moment speel ik dus een v2.00 savegame op v1.00 en zou graag willen weten hoe ik de savegame weer compleet en goed v1.00 kan krijgen?

Groet, Xanland.

Geplaatst:

Als je het over een savegame hebt is dat niet handig, want ik ben niet zo'n gek die een 100%-ding download.

En ik zag ergens een topic/onderwerp om van v2.00 naar v1.00 te gaan (en andersom).

Geplaatst:
Ja, maar dat is iets anders. Een savegame kan je niet van V1 naar V2 zetten. Het spel zeg maar wel. Je hebt een patch nodig als je van V2 naar V1 wil. En de files voor V2.

Patch V2--V1 (deze heb je niet nodig)

V2 Files

Vraagje: Waarom zeg je dat je een patch nodig hebt, om vervolgens te zeggen dat dat niet zo is. Het is in ieder geval niet zo. Deze patch zorgt er alleen voor dat je kunt modden en dat er een paar foutjes uit het spel worden gehaald. Je hebt alleen de files nodig als je van versie(voor savegames) wilt wisselen, de patch heeft daar niks mee te maken.
Geplaatst:
Ja, maar dat is iets anders. Een savegame kan je niet van V1 naar V2 zetten. Het spel zeg maar wel. Je hebt een patch nodig als je van V2 naar V1 wil. En de files voor V2.

Patch V2--V1 (deze heb je niet nodig)

V2 Files

Vraagje: Waarom zeg je dat je een patch nodig hebt, om vervolgens te zeggen dat dat niet zo is. Het is in ieder geval niet zo. Deze patch zorgt er alleen voor dat je kunt modden en dat er een paar foutjes uit het spel worden gehaald. Je hebt alleen de files nodig als je van versie(voor savegames) wilt wisselen, de patch heeft daar niks mee te maken.

Nee, deze zorgen er juist voor dat je NIET (nouja, nauwlijks en moeilijk) kan modden :bier:

Geplaatst:

Dus wat ik moet doen is de files in V2 Files.rar plaatsen in de map data/script van mijn GTA:SA-map?

Geplaatst:
Dus wat ik moet doen is de files in V2 Files.rar plaatsen in de map data/script van mijn GTA:SA-map?

Nee, eerst moet je het uitpakken met >>Winrar<< en de 2 bestandjes wat er in zitten in die map plaatsen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...